شش قسمت از برنامه «در حلقه رندان» آماده پخش شده است


شش قسمت از برنامه «در حلقه رندان» آماده پخش شده استباشگاه خبرنگاران/ مدیر باشگاه فیلم سوره حوزه هنری از تولید شش قسمت از مجموعه تلویزیونی «در حلقه رندان» خبر داد.
محمدرضا شفاه، مدیر باشگاه فیلم سوره، با بیان اینکه 6 قسمت 20 دقیقه ای از مجموعه «در حلقه رندان» توسط باشگاه فیلم سوره حوزه هنری تولید شده است، اظهار کرد: مراسم «در حلقه رندان» حوزه هنری که از برنامه‌های پر مخاطب و با سابقه طولانی این نهاد انقلابی است، به عنوان یک مجموعه تلویزیونی تولید شده است.
شفاه ادامه داد: در شش قسمت تولید شده از این مجموعه، به غیر از آیتم‌های شعرخوانی طنز «در حلقه رندان»، آیتم‌های جداگانه‌ای همچون معرفی کتاب طنز، گزارشی از جلسات طنز شهرستان های کشور و آیتم‌های گرافیکی طنزآمیز نیز گنجانده شده است.
وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا به این مجموعه، آیتم‌های دیگری نیز اضافه کنیم تا به صورت جنگی کامل و با بخش‌های متنوع‌تر، از یکی از شبکه های تلویزیونی کشور برای مخاطبان پخش شود.
مدیر باشگاه فیلم سوره همچنین گفت: شعرخوانی های طنز این شش مجموعه نیز در 3 جلسه مراسم «در حلقه رندان» توسط گروه تولیدکنندگان این مجموعه با کیفیتی مناسب، در سال 94، ضبط شده است و این روند در سال 95 نیز ادامه خواهد داشت. البته برای پخش این مجموعه، هنوز شبکه تلویزیونی مورد نظرمان را انتخاب نکرده ایم و با هیچ شبکه و یا رسانه مجازی، به توافق نرسیده‌ایم.
وی عوامل مجموعه تلویزیونی «در حلقه رندان» را این گونه معرفی کرد: کارگردان و تدوینگر: امیرحسین کوهپایی، جانشین تهیه کننده و گوینده نریشن: سیدعلی طباطبایی‌نژاد، تیم نویسندگان: امیرحسین کوهپایی، عاطفه آقا محمدی، سیدعلی طباطبایی‌نژاد.
«در حلقه رندان» نخستین و معتبرترین شب شعر طنز کشور است که به همت ابوالفضل زرویی نصرآباد در مرداد ۱۳۸۰پایه گذاری شد. ایجاد فضایی فرهنگی برای ارائه آثار طنزآمیز، کشف و پرورش استعدادهای جوان در زمینه طنز و همچنین حمایت و هدایت طنزپردازان جوان در جهت ارتقای سطح دانش تخصصی طنز، از اهداف مرکز محافل و جشنواره ها و دفتر طنز حوزه هنری برای برگزاری شب‌ شعر طنز «در حلقه رندان» است که با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان مواجه شده است.





با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
در حلقه رندان - شعر طنز