سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حزب‌الله: نزدیکی عربستان و اسرائیل خنجری در سینه کشورهای عربی است


حزب‌الله: نزدیکی عربستان و اسرائیل خنجری در سینه کشورهای عربی استباشگاه خبرنگاران/ دو مقام حزب‌الله از نزدیکی عربستان و رژیم صهیونیستی به شدت ابراز تاسف کردند و آن را شکستی برای سعودی توصیف کردند.

به گزار خبرگزاری «سانا» ی سوریه، شیخ نبیل قاووق، نائب رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان، و حسن فضل الله، عضو فراکسیون پارلمانی این جنبش، اعلام کردند نزدیکی عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی خنجری در سینه عربی است.

شیخ نبیل قاووق تاکید کرد: «اسرائیل با تصمیم شورای همکاری خلیج (فارس) بر ضد حزب الله، پیشاپیش موافقت برای حمله دوباره به لبنان را دریافت خواهد کرد.»

وی افزود: «این نزدیکی سعودی با اسرائیل خنجری در سینه عربی و خطری برای لبنان به شمار می‌رود.»

قاووق در سخنانی در منطقه شقرا در جنوب لبنان گفت: «عربستان سعودی به شریکی برای اسرائیل در هر حمله احتمالی به لبنان و مقاومت آن تبدیل شده است و جریان ۱۴ مارس باید موضعی روشن در خصوص این نزدیکی، که خطری راهبردی بر ضد کشور شکل می‌دهد، اتخاذ کند.»

وی تاکید کرد: «این تصمیم ابتدا به خود آن‌ها آسیب خواهد زد و این هجمه عربستان سعودی مطمئنا در رسیدن به اهداف خود شکست خواهد خورد.»

وی افزود: «این حمله رژیم سعودی به حزب الله بزرگ‌تر از توطئه آن بر ضد مقاومت در جنگ سال ۲۰۰۶ که نتیجه‌ای جز پیروزی تاریخی برای مقاومت نداشت، نیست.»

فضل الله نیز تاکید کرد: «بیانیه‌های تحریک آمیز بر ضد مقاومت، که با مهر عربستان سعودی صادر شده است، مانند چکهای بی‌محلی است که بر عرصه داخلی ما تاثیری نخواهد گذاشت.»

فضل الله در سخنانی در منطقه یاطر در جنوب لبنان گفت: «این تلاشهای رسانه‌ای و سیاسی فایده‌ای نخواهد داشت و ما را از موضع خود باز نخواهد داشت. هر اندازه که عربستان سعودی حمله خود را به مقاومت بیشتر می‌کند صدای ما برای محکوم کردن رفتار و اقدامات آن‌ها بالا‌تر می‌رود.»

وی تاکید کرد: «مقاومت تغییر نمی‌کند و دشمنیهای پنهان و آشکار آن‌ها هیچ تاثیری بر آن نخواهد داشت. این را دشمن اسرائیلی و پشت سر آن آمریکا آزمایش کرده‌اند و تلاش کردند در چارچوب جنگ سیاسی و رسانه‌ای بر ضد مقاومت آن را به تروریسم متهم کنند اما به طور کامل شکست خوردند همانگونه که جنگهای نظامی اسرائیل شکست خورد و امروز سرنوشت این حمله عربستان سعودی نیز بهتر از آن نخواهد بود نه در عرصه عربی و نه در عرصه بین المللی.»



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
کشورهای عربی ایران و شیعه را دشمن میدانند نه اسرائیل را