سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازداشت نظامی آمریکایی به اتهام تجاوز به زن ژاپنی


بازداشت نظامی آمریکایی به اتهام تجاوز به زن ژاپنیتسنیم/ یک نظامی جوان آمریکایی به اتهام تجاوز به یک زن گردشگر و میانسال ژاپنی در جزیره اوکیناوا بازداشت شده است.

به گزارش سی‌ان‌ان، پلیس ژاپن اعلام کرد که یک نظامی آمریکایی به اتهام تجاوز به یک گردشگر ژاپنی در جزیره اوکیناوا بازداشت شده است. طبق این گزارش، این تجاوز در اتاق این نظامی آمریکایی در هتلی در شهر ناها، مرکز این جزیره رخ داده است.

این نظامی آمریکایی که به گفته پلیس اوکیناوا یک ملوان 24 ساله به نام ژوستین کاستلانوس است، در کمپ «شواب» در اوکیناوا خدمت می‌کند، و متهم است که یک زن چهل ساله ژاپنی را که به حالت مستی و خواب‌آلود بوده است را از لابی هتل به داخل اتاق خود کشیده و به وی تجاوز کرده است.

گزارش‌ها حاکی از این است که این نظامی آمریکایی اتهامات وارده را رد کرده است. با این حال ارتش آمریکا تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده‌ است و سفارت آمریکا در توکیو نیز از اظهارنظر خودداری کرده است.

تاکشی اوناگا، فرماندار اوکیناوا در کنفرانسی خبری اعلام کرد: «این جنایتی است که به طور جدی حقوق انسانی این زن را نقض کرده است و نبایستی به هیچ وجه مورد اغماض قرار بگیرد. ما شکایت شدیدی را علیه نیروهای نظامی آمریکا در ژاپن، وزارت امور خارجه و وزارت دفاع مطرح می‌کنیم».

وی افزود: «گزارش شده است که فرد قربانی یک گردشگر بوده است. گردشگری مهمترین صنعت اوکیناوا است و ما تلاش داریم تا از تأمین امنیت گردشگران اطمینان حاصل کنیم».



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
سه نوجوان ژاپنی به اتهام سربریدن یک پسربچه بازداشت شدند