امداد رسانی به 800 مسافر گرفتار در کولاک در خراسان شمالی


مرتضی حق شناس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: نیروهای جمعت هلال احمر شهرستان اسفراین و بجنورد از شامگاه جمعه با حضور در گردنه اسفراین در محور اسفراین بجنورد تا ساعت 23 به 800نفر از مسافران و 200خودروی گرفتار در برف و کولاک این محورارتباطی امداد رسانی کردند .
وی افزود: درمیان مسافران گرفتار در برف و کولاک گردنه اسدلی در محو راسفراین -بجنورد یک خانواده با سه کودک خردسال نیز وجود داشت که پس از امداد رسانی، اسکان اضطراری یافتند .
وی افزود: امداد رسانی به مسافر گرفتار برف و کولاک در این مسیر با دو تیم امدادی عملیاتی و یک تیم امداد کوهستان هلال احمر بجنورد انجام شد.
وی گفت: هم اکنون تردد در این محور به صورت روان درجریان است.
مرکز مدیریت راههای خراسان شمالی نیز اعلام کرد : هم اکنون تردد محور خراسان شمالی به جز محور اسفراین - بجنورد به عادی و روان درجریان است و در محور اسفراین- بجنورد به ویژه در گردنه اسدلی تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است .
این مرکز به رانندگان توصیه کرد: برای تردد در محورهای کوهستانی استان مجهز به زنجیر چرخ و وسایل ایمنی باشند و از تردد غیر ضروری در شب در محورهای کوهستانی پرهیز کنند.
شهرستان اسفراین در 127 کیلومتری چنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان مشالی قراردارد و دارای گردنه های سخت گذر ، کوهستانی و برف گیر است.
شبد** 1095 /7189 / 1744

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امداد رسانی و اعزام مصدوم تصادفی توسط هلیکوپتر امداد