فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تکریم شان مهمانان باید هدف اصلی ستاد های اسکان باشد


به گزارش ایرنا ، جاسم جادری پنجشنبه در مراسم افتتاح ستاد اسکان فرهنگیان آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس افزود: اهتمام مسئولان و همه دست اندرکاران این ناحیه آموزشی درفراهم نمودن بستر مناسب خدمات رسانی به میهمانان نوروزی همان نمونه عینی تکریم میهمان است که جای بسی تقدیر است.
رئیس شورای آموزش وپرورش هرمزگان اضافه کرد: همدلی و تلاش شبانه روزی ستاد اسکان آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس بیانگرتوجه جدی به همه نیازها وفراهم نمودن خدمات رسانی شایسته به فرهنگیان و سایر شهروندان است که همراهی این امر با نوآوری و افزایش سطح خدمات می توان تعطیلات خوبی را برای میهمانان آموزش وپرورش پیش بینی کرد.
جادری اظهارکرد: آموزش وپرروش ناحیه یک بندرعباس با فراهم نمودن بیش از سه هزار کلاس درس و تجهیز مناسب به امکانات رفاهی و همچنین سایراقلام مورد نیاز، کارآمدی خود را دراین عرصه به خوبی نشان داده است.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز اظهارداشت: به طور قطع با هماهنگی و همکاری اعضای ستاد اسکان آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ، این ناحیه را به یکی از بهترین پایگاه های پذیرایی میهمانان فرهنگی تبدیل کرده است.
علی کرمپور افزود: هماهنگی و نظم در این ستاد نشانگر توجه جدی مسئولان این ناحیه به نیازها و خدمات رسانی شایسته به میهمانان است.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: این ناحیه آموزشی در سال جاری با تجهیز 91 آموزشگاه به استقبال مهمانان نوروزی می رود.
محمد قویدل ادامه با تاکید بر این که عظمت و شخصیت دادن به معلم از مهمترین و اصلی ترین اهداف آموزش و پرورش است، افزود: 26 عضو ستاد از آمادگی لازم برای پذیرای از فرهنگیان سراسر کشور برخوردار است.
7195/6048

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
هدف اصلی دشمن ... و هدف اصلی ما