سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شیوه جدید اعدام داعش با گردنبندهای انفجاری


باشگاه خبرنگاران/ گروه تروریستی داعش با انتشار 4 فیلم جدید، از اعدام نیروهای انصارالله یمن با شیوه های غیرمتعارف و بی رحمانه پرده برداشت.

به گزارش دیلی میل، گروه تروریستی داعش 4 فیلم جدید از اعدام های بی رحمانه خود در یمن منتشر کرد. در این فیلم ها نیروهای انصارالله --که با متجاوزان سعودی و تروریستهای القاعده در شبه جزیره عربستان می جنگند -- بدست عناصر گروه تروریستی داعش به شیوه های بی رحمانه و مشمئز کننده ای اعدام می شوند. گروه تروریستی داعش در این فیلم ها 21 نفر را که روپوش های نارنجی بر تن دارند، به شیوه های متفاوت اعدام می کند.

در یکی از فیلم ها، 4 مرد با گردنبندهای انفجاری ایستاده اند. پس از آن یک انفجار مهیب رخ می دهد. گروهی دیگر از این تروریستها، 6 مرد را به زور سوار قایق می کنند. این افراد پس از آن که از ساحل دور شدند، در میان دریا منفجر می شوند. در فیلم دیگری 6 نفر از نیروهای انصارالله که در کنار یک تپه نشسته اند با پرتاب یک نارنجک به سمتشان کشته می شوند. در گوشه ای دیگر از یمن، تروریستهای داعش 9 نفر از نیروهای انصارالله را با خنجر گردن می زنند.

این فیلم ها یک روز پس از آن منتشر شد که انگلیس نخستین حملات هوایی خود را علیه گروه تروریستی داعش در سوریه آغاز کرد. گروه تروریستی داعش تاکنون جنایات بی رحمانه ای علیه بیشتر مذاهب جهان انجام داده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
جدید ترین شیوه اعدام داعش