سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با محافظ‌ های گران قیمت صفحه سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge آشنا شوید


با محافظ‌ های گران قیمت صفحه سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge آشنا شویدگجت نیوز/ سال گدشته زمانی‌ که گوشی گلکسی اس ۶ اج عرضه شد مشکل بزرگی به همراه داشت و آن نیز مقاومت صفحه‌ی این موبایل بود. سازندگان لوازم جانبی نیز زمان زیادی را سپری کردند تا بتوانند یک محافظ صفحه‌ی مقاوم ساخته و عرضه کنند. هرچند، به نظر می‌رسد امسال حتی سازندگان لوازم جانبی نیز بهتر از سال گذشته، خود را آماده کرده‌اند. کمپانی Zagg نیز که در ساخت لوازم جانبی گوشی فعالیت می‌کند گفته که چند مدل صفحه محافظ برای هر دو گوشی تازه معرفی شده گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) ساخته. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.
شیشه‌های محافظ Zagg که به آن‌ها سپر نامرئی گفته می‌شود برای دو گوشی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge از ۱۵ دلار شروع می‌شوند. نسخه‌ی بعدی نیز که HD نام دارند، در موردشان گفته شده که فوق العاده شفاف و مقاوم خواهند بود. کاربران برای خرید این نسخه باید ۲۵ دلار پرداخت کنند.
البته مدل سومی نیز وجود دارد که گفته شده از هر دو مدل قبلی شفاف‌تر و مقاومت بیشتری دارد. محصول جدید کمپانی Zagg قرار است اواخر سال میلادی به قیمت ۴۰ دلار عرضه شود. این محافظ می‌تواند هر دو گوشی را به لطف شیشه فشرده حرارتی که دارد محافظت نماید. البته باید گفت که به احتمال زیاد شاهد مدل‌های مختلف محافظ صفحه در زمان عرضه‌ی گوشی‌ها خواهیم بود و این صفحات تنها گزینه‌های انتخابی مشتریان نیستند.


منبع: گجت نیوز


ویدیو مرتبط :
گوشی گلکسی S7 Edge نسخه‌ی المپیکی سامسونگ