ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عمران‌زاده: آنقدر میوه‌ خورده‌ام که به خاطر میوه قهر نکنم!


عمران‌زاده: آنقدر میوه‌ خورده‌ام که به خاطر میوه قهر نکنم!

فارس/ مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: در این چند سال آنقدر میوه خورده‌ام که دلیلی نباشد که به خاطر میوه بخواهم دعوا کنم!
حنیف عمران‌زاده در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش در بازی امروز گفت: به هر حال تیم برد، نبودن من هم به این خاطر بود که چند بازی فشرده انجام داده بودم و آقای مظلومی با من صحبت کرد و به من استراحت داد. مشکل خاصی هم نیست.
وی ادامه داد: من به خاطر میوه قهر نکردم، بعد از دوازده سال آنقدر حرفه‌ای هستم که به خاطر اتاق یا میوه بخواهم دعوا نکنم. مهدی رحمتی مصدوم بود و در این اردو همراه ما حضور نداشت و من هم آدمی نیستم که بخواهم به خاطر میوه یا اتاق دعوا کنم.
مدافع استقلال تصریح کرد: اگر شما به هتل آکادمی بیایید همه اتاق‌ها سه تخته است و فقط اتاق 103 دو تخته است که آن هم برای من و مهدی رحمتی بود. به نظرم در این چند سال آنقدر میوه خورده‌ام که به خاطر میوه دعوا نکنم!
عمران‌زاده در مورد اینکه عنوان می‌شود او به دلیل عصبانیت مشت به دیوار کوبیده اظهار داشت: من چرا باید قهر کنم و عصبانی شوم؟ در فوتبال ما عنوان زیاد داریم اما نه مشت زدم و نه مسئله‌ای وجود دارد. من امروز جلسه رفتم چرا که از قبل می‌دانستم امروز استراحت می‌کنم و شما دیدید که میلاد فخرالدینی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و این هم شاهکار سازمان لیگ است. یک روز به ما می‌گویند بپرید و یک روز می‌گویند نپرید!
وی در پایان گفت: به نظر من دیروز هوا خیلی خوب بود! ما در زمین تمرین‌مان تهویه داریم و این هم فوتبال ماست!

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
6 میوه ای که اشتباه خورده می شوند!