سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اورژانس زنجان فرصت انتقال زن باردار به بیمارستان را نداشت


امیرحسین ایلیایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 19:23 جمعه شب عوامل اورژانس زنجان از طریق تماس تلفنی 115 در جریان درد زایمان یک زن باردار در حوالی پارک شهید رجائی قرار گرفته و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه روزبه به منظور انتقال این زن به محل اعزام شد.
وی اظهار کرد: وقتی تکنیسن های اورژانس به محل ماموریت رسیدند فرصتی برای انتقال این زن باردار به بیمارستان نیافتند و در نتیجه زایمان در منزل انجام گرفت و نوزاد عجول که پسر بود دیده به جهان گشود.
ایلیایی افزود: این مادر تازه زایمان کرده به همراه نوزاد متولد شده پس از ارائه خدمات درمانی اولیه به منظور ادامه مداوا بطور صحیح و سالم به بیمارستان امام حسین (ع) تامین اجتماعی زنجان انتقال یافتند تا تحت نظر پزشکان قرار گیرند.
قائم مقام مرکز مدیریت و حوادث فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با بیان اینکه این دومین زایمان این زن بود از بانوان باردار خواست در روزهای نزدیک به زایمان خود با مامایی که تحت نظر او هستند بیشتر در ارتباط باشند هرچند که در مواردی زایمان زودتر از موعد رخ می دهد و فرد مجبور برای به دنیا آوردن فرزند در منزل می شود.
روز پنجشنبه /پنجم آذر جاری/ زن 28 ساله ای حین انتقال به بیمارستان بوعلی سینا شهرستان خرمدره از توابع استان زنجان در درون آمبولانس نوزاد پسر خود و ششم آبان ماه سالجاری نیز یک زن 35 ساله روستایی، حین انتقال به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان در درون آمبولانس نوزاد دختر خود را در نزدیک مسجد حسینیه اعظم زنجان به دنیا آوردند.
597/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پاورپوینت بیمارستان (ارائه اورژانس)