تعطیلی فروشگاه فروش ادرار انسان به جای ادرار شتر در عربستان


برخی از مردم عربستان، با استناد به فتوای عجیب شماری از مفتیان وهابی، ادرار شتر را دارویی شفابخش می دانند و برای درمان بسیاری از بیماری های خود آن را می نوشند.

اخیرا روزنامه انگلیسی دیلی میل با انتشار تصاویری از بطری هایی که به عنوان "ادرار شتر" در فروشگاهی در شهر ساحلی "قنفذه" در جنوب جده فروخته می شد، از تعطیلی این فروشگاه به دلیل فروش ادرار انسان به جای ادرار شتر خبر داد.

متصدی این فروشگاه که یک کارگر خارجی است، اعتراف کرده که در 4چهار سال گذشته، ادرار خود را با مایعات دیگر مخلوط می کرده و به مشتریانی که به دلیل خواص درمانی(!) ادرار شتر خواهان خرید آن بوده اند، می فروخته است. کارشناسان بهداشت (!) در این شهر عربستان، بیش از 70 بطری را که به این روش پر شده و آماده فروش بود، کشف و ضبط کرده اند. بر اساس هشدار سازمان بهداشت جهانی، شتر یکی از عوامل اصلی انتقال ویروس بیماری حاد تنفسی موسوم به کرونا به شمار می آید و از مردم عربستان و دیگر مناطق خواسته شده از نزدیک شدن به این حیوان خودداری کنند. سعودی ها و برخی دیگر از اعراب بر اساس احادیث جعلی و مضحک که در کتبی مانند «صحیح بخاری» به پیامبر خدا (ص) نسبت داده شده، ادرار شتر را دارای خواص درمانی می دانند و فروش آن در مغازه های عربستان بلا مانع است؛ به شرطی که تقلبی نباشد!فروش ادرار انسان به جای ادرار شتر ، ادرار شتر در عربستان ، ویروس کروناتعطیلی فروشگاه فروش ادرار انسان به جای ادرار شتر در عربستان


ویدیو مرتبط :
Hematuria and positive blood in urine.ادرار خونی , مثبت بودن خون در ادرار