سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بذرپاش: مسئولی که قیمت خودروی فرزندش ۵۰۰ میلیون تومان بوده، معلوم است که پرداخت یارانه را مصیبت می‌داند


بذرپاش: مسئولی که قیمت خودروی فرزندش ۵۰۰ میلیون تومان بوده، معلوم است که پرداخت یارانه را مصیبت می‌داندمهر/ عضو ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: مسئولی که قیمت خودروی فرزندش ۵۰۰ میلیون تومان بوده، معلوم است که پرداخت یارانه را مصیبت عظمی می‌داند.
مهرداد بذرپاش پیش از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها که به میزبانی خبرگزاری فارس برگزار شد، با بیان اینکه یارانه حق مردم است، ادامه داد: نفت از سفرهای مردم رفت و یارانه ها هم در حال رفتن است؛ امیدواریم مجلس آینده این سفره را جمع نکند.

وی با انتقاد از نوع نگاه دولت به برخی مسائل اقتصادی اظهارداشت: مسئولی که قیمت خودروی فرزندش ۵۰۰ میلیون تومان بوده، معلوم است که پرداخت یارانه را مصیبت عظمی می‌داند.

بذرپاش در ادامه اظهار داشت: در مجلس آینده با پولی کردن مدارس مخالفت خواهیم کرد. حق نداریم مدارس را پولی کنیم چون طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آموزش و پرورش رایگان است.

وی ادامه داد: مجلس بعدی باید یکی از کارهای اساسی خود را در تعامل جدی با ستاد کل نیروهای مسلح قرار دهد تا سربازی جوانان که امروز برای آنها به یک معضل تبدیل شده، به بازی برد-برد مبدل شود.

این نامزد ائتلاف اصولگرایان ادامه داد: اگر بتوان ۵ درصد از معوقات بانکی را از بخش تسهیلات بانکی برای مسئله ازدواج جوانان اختصاص داد، از ۹۰ هزار میلیارد تومان معوقه بانکی، تنها ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن هزینه ازدواج جوانان خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
پرداخت 526 میلیارد تومان از یارانه بخش تولید