مستند «باتلاق وان» به ساخت موسیقی رسید


مهر/ فیلم مستند داستانی «باتلاق وان» به کارگردانی مهدی گلستانیان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی برای حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر فرم پر کرده است.
فیلم مستند داستانی «باتلاق وان» به کارگردانی مهدی گلستانیان آخرین مراحل فنی خود را سپری می کند و اکنون بهراد صاحبقرانی که تدوین این مستند را به پایان رسانده، مشغول کار صداگذاری است و ساخت موسیقی نیز توسط فربد یزدانفر در حال انجام است.

نسخه اولیه این مستند داستانی به تهیه کنندگی جوادنوروزبیگی به دفتر جشنواره فیلم فجر تحویل داده شده است.

«باتلاق وان» که محصول شبکه مستند سیما است با نقش‌آفرینی رز رضوی، نگاهی اجتماعی به مهاجرت‌های غیرقانونی افراد دارد؛ کسانی که به خیال زندگی بهتر، بی‌هدف تصمیم به مهاجرت از ایران می‌گیرند و به صورت غیرقانونی از خطرناک‌ترین مسیر‌های سرنوشت می‌گذرند تا به بهشت خیالی‌شان برسند، اما در پایان ماجرا مجبور به زندگی در ترکیه می‌شوند.

قصه اصلی داستان فیلم در شهر «وان ترکیه» و بقیه داستان در چند شهر ساحلى این کشور اتفاق می افتد و فیلم به صورت مستند داستانی روایت می شود. گلستانیان مدت هشت ماه در شهرهای مختلف ترکیه مشغول تحقیق در ارتباط با مهاجرت های غیرقانونی و عواقب این معضل و انتخاب لوکیشن های کار بوده است.

این کارگردان پیشتر در نمایش خانگی، دو فیلم «وام عسل» و «شبی با ستاره ها» را کارگردانی کرده است.

عوامل فیلم مستند داستانی «باتلاق وان» عبارتند از کارگردان: مهدی گلستانیان، نویسنده: مرجان امید، مدیر فیلمبردارى: عبدالله عبدى نسب، مدیر صدابردارى: منصور شهبازى، طراح صحنه و لباس: ثنا نوروزبیگى، تدوین و صداگذارى: بهراد صاحبقرانى، جانشین تهیه: امیرحسین نوروزبیگی، موسیقی: فربدیزدانفر، مشاوررسانه ای: محسن سرافراز.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ایران چگونه به توانمندی ساخت پهپاد رسید