ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



موفقیت های المپیک سیدنی را در ریو تکرار خواهیم کرد


به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین مقامی روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: با وجود کمبود اعتبارات فدراسیون های ورزشی خوشبختانه توانستیم برنامه ریزی منسجمی در راه آمادگی برای المپیک انجام دهیم.
وی افزود: امیدواریم در نیمه دوم سال شاهد گشایش در اعتبارات باشیم و از لحاظ زیرساختی بتوانیم حداقل 30 مجموعه وزنه برداری را به استان ها اهدا کنیم.
مقامی خاطرنشان کرد: با وجود کمبود اعتبار، در همه مسابقات آسیایی و جهانی شرکت کردیم و در مسابقات قهرمانی آسیا با میانگین سنی 21 سال توانستیم عنوان نایب قهرمانی را کسب کنیم.
وی افزود: طی 15 روز آینده نیز در تهران مسابقات بین المللی جام فجر را برگزار خواهیم کرد که در این مسابقات نمایندگان 30 کشور جهان برای کسب سهمیه المپیک با همدیگر به رقابت می پردازند.
دبیر فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد: در کنار این مسابقات نیز کلاس مربیگری متدولوژی علم پیشرفته و آنتی دوپینگ را برگزار می کنیم و از هر استان یک مربی را برای این دوره ها دعوت خواهیم کرد.
مقامی افزود: مسابقات قهرمانی جوانان جهان در تیرماه، مسابقات المپیک ریو، مسابقات پیشکسوتان جهان، مسابقات نوجوانان جهان در مالزی، باشگاه های آسیا در چین و قهرمانی جهان جوانان و نوجوانان ژاپن از جمله مهمترین رویدادهای وزنه برداری خواهد بود که در آن ها شرکت خواهیم کرد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به پتانسیل های ویژه این رشته ورزشی در استان کردستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم کردستان به دوران درخشان خود در دهه 80 برگردد و هیات جدید این استان بتواند با ایجاد همدلی و برنامه ریزی منسجم مسیر پیشرفت این رشته را فراهم کند.
در این مجمع 15 نفر دارای رای بودند که از بین شاهو جوانمردی و تیمور معزی دو کاندیدای این هیات در نهایت شاهو جوانمردی با کسب 10 رای به عنوان رییس جدید هیات وزنه برداری کردستان برای چهار سال آینده معرفی شد.
7351/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حسین توکلی در المپیک سیدنی 2000