سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چوپان خدابنده ای، گرگ را ازپای درآورد اما كارش به بیمارستان كشید


یكی از اهالی روستای چپقلو شهرستان خدابنده ازتوابع استان زنجان عصردوشنبه به ایرنا گفت: حوالی ساعت پنج عصر یكشنبه این دو چوپان مشغول چرای گوسفندان این روستا بودند كه گرگ درنده را در میان گله می بینند و تا به خود آیند این حیوان خشمگین به سمت یكی از آنان هجوم برده و او را از ناحیه سر و گوش مصدوم می كند.
جلال مهدیخانلو افزود: چوپان جوان و سگ نگهبان گله با دیدن این صحنه به سمت گرگ حمله می كنند اما در نهایت سگ از ترس دریده شدن پا به فرار می گذارد و چوپان 35 ساله نیز به زمین افتاده و به صورت جزئی مصدوم می شود.
وی اظهار كرد: بالاخره این دو چوپان با چوبدستی خود با این گرگ درنده درگیر می شوند و برای نجات جان خود به ناچار این حیوان وحشی را از پای در می آورند.
مهدیخانلو افزود: با دیدن وضعیت خونین این چوپان، به منظور مداوا و درمان او را به مركز درمانی منتقل كردم و از آنجا نیز به بیمارستان امدادی ابهر منتقل و سپس به بیمارستان فاطمه الزهرا (ع) تهران اعزام شد.
وی ادامه داد: قرار است گوش این چوپان كه از بستگان پدرم است، روز شنبه آینده تحت عمل جراحی قرار گیرد.
مسئول روابط عمومی اداره كل حفاظت محیط زیست استان زنجان نیز گفت: این حادثه عصر یكشنبه هنگام چرای گوسفندان در دامنه كوه روستای چپقلو اتفاق افتاده است.
امجد باقری افزود: موضوع چگونگی این رخداد از سوی كارشناسان این اداره كل در دست بررسی است و هنوز اظهار نظر دقیق در این خصوص زود است.
وی اظهاركرد: هرچند این چوپان 54 ساله با آمبولانس به بیمارستانی در شهر تهران اعزام شده است و یكی از بستگانش حال عمومی این مصدوم را رضایتبخش اعلام كرد و طی چند روز آینده نیز مورد عمل جراحی از ناحیه گوش قرار خواهد گرفت.
باقری به روستاییان توصیه كرد برای چرای گوسفندان از سگ های گله قوی جثه استفاده كنند و گله های خود را به كودكان و افراد بی تجربه و پیر نسپارند.
597/6085/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خیلى كارش درسته !