علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برخورد سواری پژو با سمند در کرمانشاه ۶ مصدوم بر جای گذاشت


اکبر آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش وقوع یک فقره تصادف رانندگی در شهر کرمانشاه در محل لب آب به سمت میدان امام حسین(ع) سه راهی تعاون، نیروهای اورژانس سریعاٌ به محل اعزام شدند.

وی ساعت ۱۶:۱۸ امروز یکشنبه را زمان وقوع حادثه مذکور عنوان کرد و افزود: سانحه بر اثر برخورد سواری پژو با سمند رخ داد و بر اثر آن ۶ نفر مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه مورد فوتی در خصوص این حادثه گزارش نشده، گفت: ۶ مصدوم این حادثه با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شدند.

آزادی در پایان ضمن توصیه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان بیان کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شهروندان است.


ویدیو مرتبط :
سرقت مسلحانه در کرمانشاه که چهار کشته بر جا گذاشت‬‬