ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



افزایش ۲۰ درصدی بلیط ورودی پیست‌های اسکی تهران


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.27 - 15:40

افزایش ۲۰ درصدی بلیط ورودی پیست‌های اسکی تهران

مهر/ در جلسه‌ای با حضور مدیران پیست‌های اسکی پایتخت و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مقرر شد تا بلیط ورودی پیست‌های اسکی با توجه به اقدامات توسعه‌ای و زیرساختی با افزایش ۲۰ درصدی همراه باشد.
پیست اسکی توچال به عنوان اولین پیست اسکی پایتخت فردا به صورت رسمی بازگشایی خواهد شد. یک روز قبل از بازگشایی نزدیک ترین پیست اسکی به مرکز شهر تهران، جلسه ای با حضور مدیران یست های اسکی استان تهران و معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
این جلسه با حضور آقابیک معاون توسعه امور ورزش، ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران، پیام نظر مشاور و بازرس اسکی حوزه معاونت توسعه، ریانی رئیس نظارت بر فعالیت اماکن ورزشی، ساوه مدیر عامل مجموعه بین المللی دربندسر، ملازاده معاون فنی شرکت تله کابین توچال و رضا دوستی مدیر مجموعه های اسکی شرکت توسعه و شمشک برگزار شد.
در این جلسه میرزاآقابیک معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه در فصل زمستان تعداد زیادی از شهروندان و علاقه مندان ورزشهای زمستانی به پیست های اسکی مراجعه می کنند، افزود: وظیفه ذاتی اداره کل، نظارت بر همه اماکن ورزشی است و چون در ورزشهای زمستانی تمرکز پیست های اسکی کشور در استان تهران است، باید در جهت افزایش بازدهی و خدمت رسانی بهتر به اسکی بازان پایتخت تلاش ویژه ای صورت گیرد.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل اضافه کرد: سیاست مدیرکل و مسئولان ورزش تهران توسعه همه جانبه ورزش و رفع نواقص گذشته است. به همین دلیل برای فصل اسکی ۹۴ فرآیند صدور مجوز و نظارت بر پیست ها با تعامل بیشتری صورت خواهد گرفت.
وی گفت: با گزارشات کارشناسی دریافت شده، مقرر شد تا پیست های اسکی ضمن مجهز شدن به افراد کارآمد در پیستوری از امکانات امداد و نجات و کمک های اولیه برخوردار و توسط هیئت اسکی استان تهران و هیئت پزشکی ورزشی، کلاس آموزش امداد و نجات و حمل مجروح به صورت تخصصی برای پیستورهای اسکی استان تهران برگزار شود.
در ادامه این جلسه مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران گزارشی از وضعیت بهره برداری ۴ پیست توچال، شمشک، دربندسر و آبعلی را در فصل جاری ارائه کرد.
در این جلسه مدیران پیست های اسکی ضمن قدردانی از اقدام خوب اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در تعامل و همراهی اداره پیست ها به بحث و تبادل نظر پرداختند. در پایان این جلسه مقرر شد تا برای فصل ۹۴ افزایش ۲۰ درصدی بلیط ورودی با توجه به اقدامات توسعه ای و زیرساختی پیست ها لحاظ گردد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
افزایش 50 درصدی فروش آنلاین بلیط هواپیما