علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دانشگاه بیرجند در ردیف 20 واحد دانشگاهی برتر ایران در ارائه مقاله بین المللی است


محمد علی بهدانی، روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین جزو دانشگاه های برتر کشور در زمینه زمین شناسی و معدن است.
وی در ارتباط با امضای تفاهم نامه همکاری های علمی بین دانشگاه های بیرجند و بامیان افغانستان گفت: ظرف یکسال و نیم گذشته دانشگاه تلاش زیادی در خصوص تعامل با افغانستان در حوزه همکاری های علمی کرد و زحمت های زیادی در این رابطه انجام شد.
وی ادامه داد: با امضای این تفاهم نامه که دیروز(دوشنبه) بین دو دانشگاه به امضا رسید در نظر است به صورت عملیاتی وارد فضای روابط دو کشور به ویژه دو دانشگاه شویم.
وی یکی از خواسته های دانشگاه بامیان را همکاری های پژوهشی ذکر کرد و افزود: دانشگاه بیرجند پتانسیل های زیادی در بخش کشاورزی و منابع طبیعی دارد، می توان تحقیقات پژوهشی زیادی در این زمینه انجام داد.
بهدانی بیان کرد: با توجه به فعال بودن دانشکده زراعت و مالداری(دامپروری) افغانستان و مسایل مشترک بین دو کشور در این زمینه قادر به همکاری با دانشگاه بامیان هستیم.
وی عنوان کرد: دانشکده کشاورزی امیرآباد بیرجند در حال حاضر 70 عضو هیات علمی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری دارد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند اظهار کرد: این دانشگاه سالانه همایش های زیادی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می کند، دانشگاهیان بامیان نیز می توانند در این همایش ها حضور یابند.
بهدانی یادآور شد: ظرفیت های خراسان جنوبی به ویژه در بخش های کشاورزی، معدن و زمین شناسی از جمله بسترهایی است که می تواند برای همکاری های علمی مورد نظر دانشگاه بامیان قرار بگیرد.
وی افزود: گذشته از بحث تفاهم نامه باید وارد بحث توافق نامه شد تا بتوان به صورت عملیاتی فضای همکاری های علمی دو کشور را افزایش داد.
2047/7557

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نحوه ارائه وایده دزدی - ارائه شده در دانشگاه شهید بهشتی