ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عباسی: سال آینده همکاری‌مان را با کاظمی ادامه می‌دهیم/ در برخی ورزشگاه‌ها باید برخی‌ها را اعدام کنند!


محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه خبر دارد کمیته انضباطی شکایت باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص فسخ غیرقانونی قرارداد محسن ایران‌نژاد بازیکن راه‌آهن را رد کرده اظهار داشت: بعید نیست کمیته انضباطی چنین تصمیمی را گرفته باشد. شکایت ما نسبت به فرید کریمی بهزادی بازیکن صبا را رد کردند در حالی که همه مدارک دال بر اینکه تخلفی رخ داده است و حتی بازیکن هم جریمه شد اما اعلام کردند که نتیجه تغییر نمی‌ کند چون ما دیر شکایت کردیم.

وی ادامه داد: با اتفاقاتی که رخ داده این تصور به وجود می‌آید که می‌خواهند ملوان را در لیگ برتر حفظ کنند البته خدا را شکر که اختیار در دست خود ماست و می‌توانیم با پیروزی مقابل ملوان در هفته پایانی در لیگ برتر باقی بمانیم اما نمی‌دانم این چه رسمی است که فقط سیاه‌جامگان باید متضرر شود. 100 تماشاگر ما در ورزشگاه اگر تخلفی کنند باشگاه را 10 میلیون جریمه می‌کنند و اگر واقعا بخواهیم تناسب بگیریم و این مسئله را در ورزشگاه‌های دیگر مورد بررسی قرار دهیم باید چندین نفر را در ورزشگاه های دیگر اعدام کنند! به هر حال ما این مسائل را تحمل می‌کنیم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه شنیده شده قصد تیم‌داری ندارد، خاطرنشان کرد: اگر بی‌عدالتی به همین شکل  ادامه داشته باشد ما تیم‌داری نمی‌کنیم. آقایان فکر می‌کنند هر بلایی که می‌خواهند می‌توانند سر بخش خصوصی بیاورند. به هر حال سقوط و صعود در فوتبال وجود دارد و همین مسائل باعث ایجاد انگیزه و شیرینی در فوتبال می‌شود اما بی‌عدالتی است که باعث می‌شود بی‌انگیزه شویم.

عباسی در مورد وضعیت سیاه‌جامگان در سال آینده گفت: اگر هر اتفاقی رخ بدهد و خدایی ناکرده به لیگ دسته اول هم سقوط کنیم باز هم فرهاد کاظمی سرمربی ما خواهد بود. ما که امید زیادی داریم تا در لیگ برتر بمانیم اما صحبت‌هایمان را با فرهاد کاظمی انجام داده‌ایم که در هر صورت او در فصل آینده هم هدایت سیاه‌جامگان را برعهده خواهد داشت.

وی در مورد اینکه آیا پاداش ویژه‌ای برای دیدار سرنوشت‌ساز هفته پایانی در نظر گرفته‌اند یا خیر؟ گفت: بله هم باشگاه پاداشی را در نظر گرفته و هم از سایر نقاط پیام‌هایی می‌رسد که قصد دارند پاداشی در نظر بگیرند. خوشبختانه تمام شهر یک دل شده‌اند تا به تیم سیاه‌جامگان کمک کنند و شرایط خوبی به وجود آمده است که امیدواریم در پایان بتوانیم در لیگ برتر باقی بمانیم.

انتهای پیام/ر

 


ویدیو مرتبط :
دکتر عباسی:تجزیه کشورهای منطقه در 10 سال آینده