علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



فردا؛ تعیین تکلیف تاثیر سوابق تحصیلی بر کنکور سال 95


فردا؛ تعیین تکلیف تاثیر سوابق تحصیلی بر کنکور سال 95فارس/ رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تغییرات آزمون دکتری سال 96 بر اساس قانون سنجش و پذیرش اعمال می‌شود.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تغییرات کنکور دکتری سال 96 بر اساس قانون سنجش و پذیرش اعمال می‌شود، گفت: این قانون به تازگی از سوی شورای نگهبان به تائید رسیده و زمانی که ابلاغ شود برای سال 96 اعمال می‌شود، یعنی تغییرات بر اساس این قانون و از سال 96 اجرایی می‌شود.

وی افزود: مدل و روش اجرای این طرح بر اساس نظر شورای سنجش و پذیرش است که پس از ابلاغ، جلسه این شورا تشکیل شده و تصمیم‌گیری می‌شود ولی اصل مسئله این است که تغییرات از سال 96 بر اساس قانون سنجش و پذیرش اجرایی می‌شود که این قانون نیز از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شده و در شورای نگهبان به تائید رسیده است.

فردا؛ تعیین تکلیف تاثیر سوابق تحصیلی بر کنکور سال 95
رئیس سازمان سنجش در رابطه با چگونگی سوابق تحصیلی در کنکور 95 گفت: صبح فردا در یک جلسه فوق‌العاده با حضور اعضای اصلی شورای سنجش و پذیرش در رابطه با بحث سوابق تحصیلی تصمیم‌گیری می‌کنیم که نمایندگان سه وزارتخانه آموزش و پرورش، بهداشت و علوم نیز حضور دارند که پس از جمع‌بندی نظر نهایی اعلام می‌شود.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 95