سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روزنامه بیلد از همکاری سازمان امنیت آلمان با دولت سوریه خبر داد


به گزارش خبرگزاری رویترز، روزنامه بیلد با استناد به منابع مطلع با بیان این که سازمان اطلاعات و امنیت آلمان با دستگاه اطلاعات دولت سوریه همکاری دارد، اضافه کرد که عوامل این نهاد مدتی است به منظور مشورت با همکاران سوریشان به این کشور رفت و آمد منظم داشته اند.
دو هفته قبل پارلمان آلمان طرحی را تایید کرد که موجب آن این کشور از حملات هوایی به اصطلاح ضد داعش تحت رهبری آمریکا در سوریه حمایت می کند.
رسانه های آلمان این تصمیم را که به موجب آن هواپیماهای تجسس آلمانی نیز به ناو هواپیمابر شارل دوگل فرانسه پیوستند، تحت عنوان ' نخستین جنگ' مرکل یاد کرده و احتمال دادند که در نتیجه آن ممکن است حوادثی برای خلبانان آلمانی در مناطق تحت کنترل داعش رخ دهد.
به نوشته بیلد، هدف از تجدید تماس های سازمان اطلاعات و امنیت آلمان با دمشق تبادل اطلاعات درباره گروه های تروریستی به ویژه داعش و برقراری کانال ارتباطی دائمی است تا در صورت هرگونه سانحه برای خلبانان جت تورنادوی آلمان در این کشور، از آن استفاده شود.
این روزنامه همچنین اضافه کرد که تشکیلات اطلاعات آلمان مایل است هرچه سریع تر ایستگاهی را در دمشق برای مستقر کردن دائمی عوامل خود در آن ایجاد کند و با اطلاع دولت در حال انجام مقدمات آن است.
بر اساس این گزارش، عوامل اطلاعاتی احتمالا به مقر سفارت آلمان که در حال حاضر بسته است، منتقل خواهند شد.
بیلد همچنین گزارش داده است که تصمیم نهایی در این خصوص ابتدای سال میلادی آینده توسط دولت آلمان اتخاذ خواهد شد.
این گزارش در حالی منتشر می شود که بر اساس گزارش رویترز وزیر دفاع آلمان هرگونه همکاری میان نظامیان آلمانی با نیروهای ارتش سوریه را رد کرده است.
خاورم**9156 **1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور تیم کوک در دقتر روزنامه بیلد در آلمان