موهای خود را به زیباترین موی دنیا تبدیل کنید


خانم و آقایان عزیز اگر می خواهید از داشتن بهترین موهای دنیا لذت ببرید حتما نکات بسیار ساده و کاربردی و کارآمد را برای موهای خود بکار ببرید .

 داشتن موی بلند آرزوی همه خانم ها در دنیاست. ولی گاهی اوقات چاره ای جز کوتاه کردن آن نیست. مو به مرور زمان دچار مو خوره شده و نیاز به کوتاهی دارد. البته این نکته را نباید فراموش کرد که اکستنشن ها به کمک موهای کوتاه می آیند، ولی قطعا زیبایی موی طبیعی را ندارند. به جای اینکه به موهای خود صدمه وارد کنید، از راه طبیعی باعث رشد سریع آن بشوید. رشدی معجزه آسا که موی شما را به زیباترین موی دنیا بدل خواهد کرد.

موهای خود را به زیباترین موی دنیا تبدیل کنید

 تا به حال به این فکر کرده اید که چرا بعضی از افراد رشد سریعی در موهایشان دارند. آیا آنها از ترفندی استفاده می کنند که دیگران از آن بی اطلاع هستند؟ چه دلیلی دارد که موهای آنها سریع تر رشد می کند؟ اما حقیقت این است که همه آنها مراقبت ویژه ای از موهای خود دارند. اما تنها راه ثابت شده ای که برای رشد سریع تر مو وجود دارد این است که به سلامت آن توجه کرده، از آسیب دیدن موهای خود هم جلوگیری کنید تا مجبور نشوید موهای خود را قبل از اینکه به اندازه کافی بلند شوند کوتاه کنید. این چند روش به شما کمک می کند تا موهایتان سریع تر رشد کند. و به آن چیزی که می  خواهید برسید. روش های  طبیعی همیشه کاربردی تر و سالم تر از روش های دیگر است.

3 گام اولیه برای داشتن موی بلند

1)آب زیاد بنوشید و  استراحت مناسب داشته باشید .

2)به سبزیجات پناه بیاورید، خوردن آن برای رشد مو ضروری است.

3)مواد مغذی و ویتامین ها برای سلامت مو ضروری است.

حقایقی درباره مو

آیا می دانید که رشد مو در ماه چقدر است؟ این شاید موضوعی علمی باشد ولی  این موضوع همیشه برای ما سوال است. رشد مو در ماه حدود 3/1 سانتی متر است. هر تار مو می تواند 2 تا 4 سال روی سر شما بماند. بعد از این مدت این تار مو ریزش می کند و احتمالا موی تازه جایگزین آن خواهد شد.

راهکارهایی برای جلوگیری از صدمه مو

ماساژ پوست سر، درمان کوتاهی مو

 شما با ماساژ پوست سر به گردش خون کمک کرده،  از سلامت موهای خود اطمینان حاصل می کنید. به این ترتیب ریشه موهای شما بهتر تغذیه می شوند و مواد زائد راحت تر از موها دفع می گردند. این مواد زائد رشد مو را کند می کند. این ماساژ باید حداقل روزی یک بار یا بیشتر انجام گیرد. بسیار خوب است اگر این کار را قبل از شامپو زدن انجام دهید. به سادگی با نوک انگشتان خود (نه با ناخن) پوست سر را مالش دهید؛ طوری این کار را انجام دهید که احساس خوبی به شما دست دهد. این ماساژ باید مانند خاراندن آرام باشد. این کار را دو تا سه دقیقه ادامه دهید حتی اگر این کار باعث افزایش رشد موهای شما نشود احساس آرامش فوق العاده ای به شما می دهد.

موهای خود را به زیباترین موی دنیا تبدیل کنید

خوراک سالم،  را به بدن بزنید

خوراک سالم حتی یک روز در هفته باعث می شود تا موهای شما به اندازه کافی مواد مغذی دریافت کنند. این روشی خوشمزه برای داشتن موهایی سالم و براق است که به رشد سریع تر موهای شما هم کمک می  کند.

چی بخورید و چی کار کنید

اول از همه آهن بخورید مصرف اسفناج، کشمش و حبوبات باعث رشد موی شما می شود و به گردش خون در پوست سر شما کمک می کند و می تواند رشد مو های شما را سریع تر کند. ورزش کردن هم در کنار تغذیه سالم رشد موی شما را دو چندان می کند. شما می دانید که ورزش چقدر برای تقویت قلب و ریه شما مفید است. ورزش گردش خون را تسهیل می کند و از فشار های روانی می کاهد که این دو نتیجه مثبت ورزش به سلامتی مو های شما کمک می کند تا مو های شما سریع تر رشد کند.

رژیم غذایی، حلال مشکلات

رژیم غذایی متعادل برای هر کسی ضروری است؛ به خصوص افرادی که می خواهند مو های بلندتری داشته باشند. شما باید هر روز به اندازه و از همه مواد مغذی به بدن خود برسانید که شامل پروتئین ها و اسید های چرب هستند چون برای سلامت موهای شما حیاتی هستند. به خاطر داشته باشید فقط مو های سالم خوب رشد می کنند.

سلامت سنجی مو

سلامت موهای هر کسی را می توان از مراقبت  های آن سنجید. پس تا می توانید از موهایتان مراقبت کنید تا زودتر بلند شوند. البته این نکته را نباید فراموش کرد که فقط بلند شدن آن مهم نیست بلکه سالم ماندن آن از همه چیز مهم تر است.رژیم غذایی مناسب به همراه  ورزش، تاثیر فوق العاده ای روی رشد مو  می گذارد.

سشوار، اسلحه نا مرئی

هیچ گاه مو های خود را زیاد خشک نکنید به خصوص با سشوار و تا حد امکان سشوار خود را روی کمترین درجه قرار دهید. وقتی که مو های شما خیس است به جای اینکه از یک برس تیز استفاده کنید سعی کنید از شانه ای که دندانه های ریزی ندارد استفاده کنید تا از صدمه زدن به موهای خود جلوگیری کنید.

موهای خود را به زیباترین موی دنیا تبدیل کنید

موهای خود را در برابر آفتاب محافظت کنید رعایت این مورد نه فقط برای موها بلکه برای صورت هم ضروری است.

ضرورت نوک چینی موها

موهای خود را کوتاه کنید تا به رشد آنها کمک کنید.  اگر سه تا چهار بار در سال این کار را انجام دهید، نه تنها به روییدن موهای جدید تر کمک کرده اید بلکه موهای شما پر پشت تر به نظر می رسند. همچنین با این کار مو خوره ها را هم از بین می برید و موهای لخت و بهتری خواهید داشت.

مطالب مرتبط با زیبایی و بهداشت

معرفی بهترین تقویت کننده های مو در بازا ایران با قیمت

هشدار از شامپوهای رنگ مو استفاده نکنید

آموزش تصویری مدل های بستن مو برای خانم های تنبل

علت سفید شدن مو در جوانی چیست

فرمول کامل تهیه انواع رنگ موهای شیک (عکس)

نکته های بسیار مهم برای رنگ کردن مو


ویدیو مرتبط :
برترین ناک اوت های موی تای | زیباترین لحظات مسابقات موی تای