سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مبارزه با موش‌های خزانه/ مدیر باید متخلف را شناسایی کند نه اینکه منتظر شناسایی دیگران باشد


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، رحمت‌الله حافظی در همایش روش نوین مبارزه با جانوران مضر شهری در خصوص مبارزه با جانوران موذی گفت: در دو سال گذشته شاهدیم که مسئولین امر به این موضوع توجه کرده و اراده لازم را در جهت کاهش جانوران موذی داشته‌اند.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر ادامه داد: البته این شرط لازم است ولی کافی نیست. البته مسئولان مرتبط به دنبال کارهای علمی در این زمینه رفتند و از روش‌های روز دنیا استفاده کرده‌اند.

حافظی ادامه داد: بر اساس اقدامات علمی صورت گرفته میزان موش از یک میلیون و 800 هزار در تهران به یک میلیون و 400 هزار رسیده است و اگر تابستان سال آینده سرشماری کنیم باید آمار موش در تهران بسیار کمتر شده باشد.

وی اضافه کرد: هر یک جفت موش در سال 20 کیلو منابع را صرف هزینه می‌کنند و مبارزه با این جانور باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر در ادامه گفت:‌یک گام به بالاتر برویم و درباره مبارزه با فساد مالی صحبت کنیم با موش‌های خزانه برخورد کنیم. کسی که مسئول است نباید بگوید متخلف را به من معرفی کنید تا با آن برخورد کنم بلکه باید خودش متخلف را شناسایی کند و عزم جدی در این زمینه داشته باشد و با موش‌های خزانه مقابله کند.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/QPKCYB


ویدیو مرتبط :
مقدمه ای بر شناسایی سیستم با استفاده از جعبه ابزار شناسایی متلب