سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک هزار و 822 کلاس درس تخریبی در استان هرمزگان وجود دارد


به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، قاسم بهمن‌زاده ظهر امروز در سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بندرلنگه با تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز اظهار داشت: بندرلنگه در بحث فرهنگی و ساخت و ساز مدارس و دیگر امورات عام‌المنفعه از قدیم‌الایام زبان‌زد خاص و عام است.

وی افزود: در این دو سال‌ و نیم گذشته از عمر دولت تدبیر و امید 50 درصد اعتبار ما توسط خیرین تامین شد و خیرین در 17 جشنواره 245 میلیارد ریال تعهد کردند و تاکنون نیز 200 میلیارد محقق شده که 50 درصد پیشرفت کار داشته‌ایم.

بهمن‌زاده گفت: از 17 سال گذشته و از آغاز کار مجمع خیرین مدرسه‌ساز 700 میلیارد ریال خیرین تعهد کردند که تاکنون 560 میلیارد ریال آن محقق شده است. ما در تعهدات‌مان با توجه به کمبود اعتبار عقب هستیم ولی به همت خیرین 70 درصد کار را پیش بردیم.

وی تصریح کرد: در کل استان هرمزگان بیش از 2 هزار و 500 کلاس درس تخریبی وجود داشت که طی دو سال 700 کلاس بازسازی شده است که از این میزان هنوز یک هزار و 822 کلاس تخریبی داریم. در شهرستان بندرلنگه از 35 فضای آموزشی 142 کلاس تخریبی وجود دارد و 53 فضای تحصیلی، مقاوم‌سازی و بازسازی نیاز دارند.

معاون مالی و پشتیبانی اداره‌کل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: دستانمان را به سوی کمک خیرین دراز کرده و از آنها درخواست می‌کنیم در کنار ما باشند و حال در بندرلنگه 7 هزار و 186 متر مربع زیربنا در حال اجراست که از تعداد 12 پروژه در دست احداث، 2 پروژه مردمی، 6 مشارکتی و دو طرح ملی و دو طرح نیز استانی است.

انتهای پیام/3264/غ


ویدیو مرتبط :
کلاس درس من 90 - 89 روستای امیر آباد کبودرآهنگ استان همدان