سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بیلد ۲۰۱۶: مایکروسافت اعلانیه‌های ویجت مانند اکشن‌سنتر ویندوز ۱۰ را رونمایی کرد


بیلد ۲۰۱۶: مایکروسافت اعلانیه‌های ویجت مانند اکشن‌سنتر ویندوز ۱۰ را رونمایی کردوین فون/ در روز اول یا نطق اصلی کنفرانس بیلد ۲۰۱۶، مایکروسافت برخی از تغییراتی که قرار است به اکشن‌سنتر ویندوز ۱۰ بیایند را معرفی کرد و اعلام کرد که این تغییرات به همراه به روز رسانی سالیانه ویندوز ۱۰ عرضه خواهند شد. اما حال در روز سوم کنفرانس، مایکروسافت از ویژگی‌های بیشتری در بخش اکشن‌سنتر ویندوز ۱۰ رونمایی کرده است که بسیار جالب به نظر می‌رسند. مایکروسافت امشب اعلانیه‌های ویجت مانند اکشن‌سنتر ویندوز ۱۰ را به نمایش گذاشت.

این اعلانیه‌ها همان‌طوری که در تصویر می‌بینید بسیار شبیه ویجت هستند (و از طرفی به ویجت‌های iOS و OS X شباهت دارند). به عنوان مثال اپلیکیشن آب و هوای مایکروسافت یا همان Weather اکنون می‌تواند وضعیت آب و هوا را در اکشن‌سنتر به صورت ویجت نمایش دهد و اگر بخواهید اطلاعات بیشتری را مشاهده کنید می‌توانید آن را گسترش دهید (مانند تصویر فوق). مایکروسافت علاوه بر این اعلانیه‌های جدید یکسری تغییر دیگر را در اکشن‌سنتر ویندوز ۱۰ اعمال کرده که در ادامه آن‌ها را می‌خوانید:

ویژگی‌هایی که نیازی ندارند توسعه دهنده هیچ تغییری در کد اپلیکیشن‌ها اعمال کند:
تصاویر شاخص
نمایش هویت اپلیکیشن
شکل جدید دکمه‌ی اکشن سنتر در نوار وظیفه ویندوز ۱۰
دارای قابلیت‌های بهتر و کارکرد آسان‌تر
هنوز به طور واضح مشخص نیست که این اعلانیه‌های ویجت مانند به ویندوز ۱۰ موبایل نیز خواهند آمد یا خیر، اما آن‌ها بر روی رایانه بسیار خوب و زیبا به نظر می‌رسند.

نظر شما در این خصوص چیست؟



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
اکشن سنتر جدید بیلد 10136 ویندوز 10 موبایل