سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مستندی از «میدان اعدام» ریاض تا تازیانه زدن زنان+عکس


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دیلی‌میل، قرار است این هفته در انگلیس یک فیلم مستند از عربستان سعودی پخش شود که تصویری واقعی از وضعیت زندگی و خشونت‌های جاری در این کشور نمایش دهد.

این فیلم که «عربستان سعودی، بدون نقاب» نام دارد شامل تصاویری از سربریدن افراد در این کشور، صحنه دستگیری و ضرب و شتم یک زن چادری توسط چهار پلیس سعودی در کنار خیابان به اتهام قتل پدرخوانده‌اش، و تصاویری از اعدام‌های جمعی در این کشور است.

به نوشته دیلی میل، ما همگی درباره خشونت در نظام عربستان چیزهایی شنیده‌ایم، اما چیزی که این فیلم مستند را متفاوت می‌کند، تصاویر منحصر به فردی است که در آن گنجانده شده است.

در این فیلم محوطه‌ای به نام «میدان اعدام» وجود دارد، جایی که محل انجام بسیاری از اعدام‌ها در ریاض، پایتخت عربستان است.

در صحنه‌ای دیگر پلیس تازیانه را بر سر یک زن، که او را همچون یک شهروند درجه دوم به حساب می‌آورد، فرود می‌آورد؛ جایی که زن را به زمین کوبانده و صدای فریادهای زن شنیده می‌شود.

در یک تصویر دیگر، یک خریدار مرد در فروشگاه، یک زن دیگر را به دلایل نامعلوم هل داده و به زمین می‌زند. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
داعش انفجار در ریاض را برعهده گرفت + عکس