ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برخی بی اخلاقی ها در فضای ورزش باید ریشه یابی شود


به گزارش ایرنا، مسعود خلیلی روز دوشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان البرز، گفت: فضای برخی از مکان های ورزش مناسب نیست و بی اخلاقی های زیادی در آن دیده می شود.
وی با بیان اینکه عدم توجه به موضوعات اخلاقی آسیب جدی بر پیکره ورزش وارد خواهد ساخت، اظهار کرد: اخلاق پایه و اساس ورزش است که متاسفانه در کشور به آن توجهی نمی شود.
رئیس فدراسیون سوارکاری افزود: باید با برگزاری نشست های تخصصی و استفاده از بزرگان ورزش به دنبال دلایل بی اخلاقی ها باشیم چرا که چنین وضعیتی سرافکندگی ورزش را به دبنال خواهد داشت.
خلیلی یادآور شد: تهمت، دروغ، بی حرمتی، تهدید و درگیری ورزش کشور را دچار آسیب کرده و اگر به دنبال رفع آن نباشیم در سال های پیش رو اتفاقات ناگوارتری رخ خواهد داد.
وی افزود: ریشه اصلی ورزش اخلاق است اما مشاهده می کنیم که این موضوع در ورزش کشور جایگاهی ندارد.
رئیس فدراسیون سوارکاری با یادآوری اتفاقات سال های قبل سوارکاری ، گفت: با کار و برنامه ریزی دقیق و سرلوحه قرار دادن اخلاق ، بسیاری از معضلات سوارکاری از بین رفت و امروز فضای بسیار خوبی دارد.
وی با اشاره به این که سوارکاری درصد بسیار کمی از بی اخلاقی های فضای ورزش را دارد ، یادآور شد: مهمترین برنامه ما قبل از پرداختن به ورزش قهرمانی حفظ اخلاق است و خوشبختانه در این زمینه موفق بوده ایم و به سایر رشته ها از معضلات کمتری برخوردار هستیم.
ظهر امروز مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان البرز برگزار شد و حسن علیزاده با کسب چهارده رای از شانزده رای ماخوذه به مدت چهار سال ریاست این هیات را بر عهده گرفت.
7422/1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ریشه یابی خشونتهای داعشی که به نام اسلام انجام می شود