سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصوری فانتزی از آیفون ۷ اپل با طراحی فلزی مسطح، بدون جک ۳.۵ میلی‌متری


iPhone-7-Konzept3

احتمالاً اپل از گوشی جدیدی رونمایی خواهد کرد که به‌احتمال‌زیاد آیفون ۷ نامیده می‌شود؛ درحالی‌که هنوز نیمی از سال تا لحظه رونمایی آن باقی‌مانده است، رویای طراحان و سازندگان مفهومی برای آیفون جدید متوقف نشده است.

ازجمله طرح‌های مفهومی ارائه‌شده برای آیفون ۷، طرح ارائه‌شده توسط طراح آلمانی (Arthur Reis) است که تاکنون متقاعدکننده‌ترین طرح بوده است. این ایده رویای آیفونی ساخته‌شده از فلز با پشتی صاف و دو طرف تخت را به همراه دارد که با شایعاتی مبنی بر حذف جک ۳.۵ میلی‌متری و وجود اسپیکر ثانویه در پایین آن سازگار است.

همچنین در این آیفون فانتزی، یک مدل رنگ صورتی جدید به نظر می‌رسد که با جریان افزایش مدل رز گلد تفاوت دارد. این طرح برای این وسیله باارزش، در تصور کلی جذاب است.

اگر طرح گوشی آینده اپل این‌چنین باشد، تمایلی به خرید آن دارید؟

iPhone-7-Konzept3iPhone-7-Konzept4

iPhone-7-Konzept2

iPhone-7-Konzept1

phonearena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

رضا رضائیتوسط رضا رضائی

در صورت تمایل به ارتباط با من به rrezaei.com مراجعه فرمایید.

مشاهده همه مطالب رضا رضائی


ویدیو مرتبط :
ویدیوی اپل، آیفون ۶ اس ۱۷۱۵ میلی آمپرساعت ظرفیت دارد