سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ هتک حیثیت در نرم افزار "بی تالک"


حوادث/ هتک حیثیت در نرم افزار میزان/ رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی از دستگیری فردی که با استفاده از نرم افزار پیام رسان "بی‌تالک" ، موجب هتک حیثیت دختر جوانی در ارومیه شده بود، خبر داد.

سرهنگ حسن کوره بلاغی در تشریح جزئیات این خبر گفت: فردی با ارائه مرجوعه قضائی به مأموران این پلیس مدعی شد که مدتی است در شبکه اجتماعی بی تالک صفحه‌ای ساخته شده که شماره تماس وی به همراه مطالب و تصاویر غیراخلاقی و عناوین خلاف عفت عمومی در آن درج شده است.
وی ادامه داد: متهم با عنوان این که از شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان تلفن همراه هیچ اطلاعی ندارد، خواستار رسیدگی به پرونده خود شد.
سرهنگ کوره بلاغی افزود: با تشکیل پرونده ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز کرده و در نهایت موفق به شناسایی یک نفر متهم شدند.
این مقام انتظامی گفت: با احضار متهم وی منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه‌ای شد اما در ادامه با دیدن مستندات دیجیتال به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام جویی عنوان کرد.
رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی در پایان با تأکید بر اینکه شبکه‌های اجتماعی مکانی برای تسویه حساب‌های افراد نیست، خاطرنشان کرد: با کاربرانی که قصد سوءاستفاده از فضای مجازی را دارند، برخورد قانونی خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟