معاون نخست وزیر ترکیه داشتن فرزند پسر از همسر روس خود را تایید کرد


معاون نخست وزیر ترکیه با انتشار بیانیه‌ای با انتقاد از رسانه‌ها در انتشار اخبار کذب تایید کرد که از همسر روس خود یک نوزاد پسر دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه حریت،‌ طغرل تورکش، معاون نخست وزیر ترکیه گفت: 14 سال قبل از همسر اولم جدا شدم و روند طلاق همچنان ادامه دارد.

وی که معاون سابق رهبر جنبش ملی گرای ترکیه است و به حزب حاکم عدالت و توسعه پیوسته گفت که نام پسرش را آلپ‌ ارسلان، نام پدر درگذشته‌اش گذاشته است.

وی در بیانیه‌ای خبری نوشت: من یک خانواده مشروع دارم و با زنی زندگی می‌کنم که در گزارش‌های خبری به وی افترا زده شده است. ما براساس اصول مذهبی و دینی با یکدیگر زندگی کردیم. اخبار منتشر شده بازگو کننده حقیقت نیست و با هدف منحرف کردن ذهن مردم است.

معاون نخست وزیر ترکیه ادامه داد: 14 سال پیش از همسر اول جدا شدم و روند طلاق همچنان برای 14 سال است که ادامه دارد. من در این مدت نفقه همسر اولم را پرداخته‌ام. روند متارکه به دلیل مشکلاتی از سوی همسر اولم با مشکل مواجه شده است.

وی گفت: هیچ چیز مخفی نیست و تمامی اقوام، دوستان و آشنایان این مساله را می‌دانند. من خودم در زمان تولد پسرم در بیمارسنتان بودم و او حالا یک ماه و نیمه است.

تورکش تنها عضو جنبش ملی‌گرای ترکیه بود که از سوی حزب حاکم برای تصدی اداره امور دولت موقت پس از انتخابات پارلمانی در هفتم ژوئن 2015 انتخاب شد. درپی بروز مشکلات در حزبش درباره این مساله، ‌وی در اول نوامبر 2015 به حزب عدالت و توسعه رفت.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دیدار معاون وزیر اقتصاد ترکیه با رئیس اتاق بازرگانی ایر