ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خودکار سفید برانکو برای لیست نیم فصل!


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.25 - 10:53

خودکار سفید برانکو برای لیست نیم فصل!

کاپ/ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تعطیلات لیگ برتر را فرصت مناسبی برای تعیین برنامه های خود در نیم فصل می داند.
روز گذشته وقتی برانکو ایوانکوویچ با سوال خبرنگاران برای اعلام لیست خرید و فروش پرسپولیس در نیم فصل مواجه شد، کاغذ سفیدی را به آنها به عنوان لیست بازیکنان مدنظرش نشان داد.
البته تیمی که هم اکنون در رده نهم جدول قرار دارد و انتظار قهرمانی از آن می رود، قطعا در نیم فصل بازیکنانی را برای تقویت خود جذب خواهد کرد. پس به این پی می بریم که سرمربی کروات لیست خود را با خودکار سفید برای مدیران باشگاه نوشته است!
این روزها نام بازیکنان زیادی برای حضور در پرسپولیس مطرح می شود. از مسعود شجاعی بگیر که در قطر مشغول است تا رحمان احمدی و محمدرضا خلعتبری. البته برانکو در ابتدای فصل نشان داد که خیلی به دنبال نام های بزرگ نیست و باید دید در نیم فصل چه تصمیمی می گیرد.
نکته مهم اینجاست که مسئولان باشگاه پرسپولیس از او خواسته تا یکی، 2 هفته آینده لیست مورد نظرش را ارائه کند تا آنها زمان کافی برای رایزنی را داشته باشند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
لیست نقل و انتقالات نیم فصل استقلال