فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سه هزار رقبه در بابل تجدید اجاره شد


جعفر صفری روز چهارشنبه افزود : شهرستان بابل 36 هزار رقبه دارای سند استیجاری دارد.
وی درآمدهای حاصل از اجاره رقبات در شهرستان را صرف امور مختلف برشمرد و اظهارداشت: از محل درآمدها تاکنون 25 نوعروس با تهیه جهیزیه به خانه بخت رفتند.
وی افزود: همچنین در این مدت زمان نیز پنج هزار مستمند از رقم های ریالی تا تهیه اجناس و درمان بیمارس مورد حمایت اوقاف بابل قرار گرفتند.
صفری گفت: همچنین تعداد 200 بیمار سعب العلاج نیز مورد شناسایی و با دریافت پرونده پزشکی و اطمینان از بیماری و احراز هویت شان از محل اوقاف به حساب این نیازمندان مبالغی واریز شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل بیان داشت: تهیه 50 الی 60 هزار سبد کالا برای نیازمندان از دیگر اقدامات اوقاف شهرستان از محل درآمدهای موقوفات بوده است.
وی اظهارداشت: شهرستان بابل خیرین و واقفینی دارد که در کشور معروف هستند.
وی اظهارداشت: شهرستان بابل دارای 700 عرصه و عیان وقف می باشد که متاسفانه 90 درصد از آن به تصرف شخصی افراد درآمده است.
صفری بیان داشت: این عرصه و عیان با نیات مختلف از سوی خیرین در راه سرور و سالار شهیدان، درد بیماران، بیماران سعب العلاج، بهداشت و درمان ، آموزش قرآن و غیره وقف شده است.
شهرستان 511 هزار نفری بابل دارای 460 مسجد،460 تکیه و حسینیه، 99 بقعه، بیش از دو هزار و 100 موقوفه و 36 هزار رقبه دارای سند استیجاری می باشد.ک/3
7328/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
TW Attila - سه هزار وایکینگ در برابر سه هزار تیرانداز!!