سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سدخاکی بش قارداش اختصاص می‌یابد


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان گفت: طی مذاکراتی که با وزارت نیرو انجام شده، قول اختصاص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سدخاکی بش قارداش در بجنورد طی سال جاری داده شده است.

موسی الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه در سالهای گذشته با حفر چندین حلقه چاه به وسیله شرکت آب و منطقه‌ای استان به منظور تامین آب شرب مردم بجنورد، منابع آبی بش قارداش خشک شد، افزود: طی دور سوم سفر دولت دهم به استان قرار بر این شد تا برای تامین آب بوستان بش قارداش و باغ‌های روستاهای خداقلی و الله ودی خان، سد خاکی زده شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح مبلغ 10 میلیارد تومان اختصاص یافت، ادامه داد: با در نظر گرفتن ماده 215، این رقم به 20میلیارد تومان افزایش یافت.

ثروتی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده قرار بر این شد تا وزارت نیرو تمامی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را اختصاص دهد که مبلغ آن 24 میلیارد تومان است. طی سال‌های گذشته هشت میلیارد ریال برای ساخت این پروژه اختصاص یافته بود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان با اشاره به اینکه هم اکنون این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است، توضیح داد: کلنگ اجرای این پروژه در سال 92 بر زمین خورد و قرار بر این است تا در سال 95 به بهره برداری برسد.

عکس خبر تزئینی است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بابا امان و بش قارداش در بجنورد