ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیروزی دقیقه 91 بولونیا در خانه جنوا


به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته شانزدهم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا از ساعت 17:30 امروز (شنبه به وقت تهران) با برگزاری دیداری بین دو تیم جنوا و بولونیا آغاز شد. این بازی که به میزبانی جنوا برگزار می‌شد با شکست یک بر صفر این تیم به پایان رسید.

جنوا که از دقیقه 81 در پی اخراج دیه‌گو پروتی 10 نفره بازی ادامه می‌داد، دروازه‌اش در دقیقه 1+90  توسط لوکا روستینی باز شد. همچنین در دقیقه 2+90 آمادو دیاوارا از بولونیا با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد.

بولونیا با این پیروزی 19 امتیازی شد و به رده دوازدهم صعود کرد. جنوا هم امتیازی 16 باقی ماند و تغییری در جایگاه شانزدهمی‌اش به وجود نیامد.

در ادامه این رقابت‌ها امشب سه دیدار دیگر برگزار می‌شود که از ساعت 20:30 پالرمو پذیرای فروزینونه است و ساسولو نیز از تورینو میزبانی می‌کند. از ساعت 23:15 هم اینتر صدرنشین میهمان اودینزه است.

در  جدول رده‌بندی سری A تیم اینتر 33 امتیازی پیشتاز است و فیورنتینا و ناپولی به ترتیب با 32 و 31 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
در 10 دقیقه ای که پیروزی معجزه کرد!!!