ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



علیرضا حقیقی و اتفاق خوبی که در راه است؟


خبرآنلاین/ دروازه بان تیم ملی تلاش های خود را برای جدایی از روبین کازان آغاز کرده است.
این بار به دلیل حضور دروازه بان شماره یک روسیه در کازان، هیچ شانسی برای بازی کردن ندارد. حقیقی اخیرا اعلام کرد باید به تیمی برود که در آنجا بتواند بازی کند. قرارداد این دروازه بان با روبین تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و پس از آن بازیکن آزاد می شود اما او در تلاش است تا نیم فصل از این باشگاه جدا شود. با توجه به در پیش بودن مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی(شهریور 95) حقیقی نمی خواهد جایگاه ثابت خود را در تیم ملی از دست بدهد.
ایران تا پیش از شروع مقدماتی نهایی، 4 مسابقه دیگر در پیش داشت. ابتدا در 5 و 10 فروردین 95 مقابل هند و عمان قرار می گیرد و سپس در خردادماه دو دیدار دوستانه برگزار می کند. حقیقی می خواهد حداقل تا آن زمان در رده باشگاهی به صورت ثابت بازی کند.
او مذاکرات خود را برای جدایی از روبین کازان آغاز کرده است. مدیر برنامه های این بازیکن هم مشغول رایزنی با رئیس باشگاه کازان است. در مذاکرات اولیه، کازانی ها به حقیقی روی خوش نشان داده اند. این اتفاق در ابتدای فصل هم رخ داد. وقتی او گفت قصد جدایی دارد، مسئولان باشگاه اعلام کردند می تواند پیشنهادهایش را بیاورد و رضایتنامه اش را بگیرد اما در آخرین ساعات نقل و انتقالات با حضور این دروازه بان در یکی از تیم های اسپانیایی مخالفت کردند و حتی برای او شرایط گذاشتند که «اگر رضایتنامه می خواهی باید 3 سال دیگر تمدید کنی و قرضی به اسپانیا بروی.» این رفتار روس ها به شدت علیرضا حقیقی را دلخور کرد.
این بار اما شرایط کمی فرق می کند. همان مسئولانی که با حقیقی چنین رفتاری کردند، چند هفته پس از شروع فصل همه از باشگاه برکنار شدند تا افراد جدیدی روی کار بیایند. به نظر می رسد تازه واردها رویه تازه ای را در پیش گرفته اند اما خود حقیقی بارها اعلام کرده هیچ چیز در روبین کازان قابل پیش بینی نیست.
نزدیک به دو هفته دیگر رقابت های نیم فصل لیگ روسیه به پایان می رسد و رقابت ها نزدیک به 3 ماه تعطیل خواهد بود. این بهترین فرصت ممکن برای علیرضا حقیقی است تا بتواند از کازان جدا شود. پس از مذاکراتی که نزدیک به دو هفته قبل بین طرفین صورت گرفت، باشگاه اعلام کرد تا 20 روز دیگر پاسخ نهایی خود را می دهد و حالا حقیقی منتظر است تا روبین خواسته خود را از این جدایی بیان کند.
دروازه بان شما یک تیم ملی این بار خوشبین است که یک اتفاق خوب بیفتد و بتواند با گرفتن رضایتنامه اش، تبدیل به بازیکن آزاد شود. او در 4 سال گذشته به خاطر قراردادی که با کازان داشته، برای بازی کردن حتی مجبور شده به تیمی مثل پنافیل برود و از نظر مالی ضرر زیادی کند.
حقیقی به این نتیجه رسیده که برای پیشرفت باید به هر شکلی که شده، از کازان برود. او در آخرین مصاحبه خود هم گفت: «یکی از مشکلات من این است که در کازان بازی نمی کنم. خودم این مسئله را می دانم و باید به جایی بروم که بازی کنم.» این خواسته کارلوس کروش هم هست. آیا به زودی باید منتظر خبرهای تازه ای درباره دروازه بان تیم ملی بود؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
‫10 اتفاق خوبی که با خوردن تخم مرغ برای بدنتان می افتد‬‎