سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



راه‌هاي طبيعي و موثر براي دفع مورچه‌ها از آشپزخانه


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.14 - 15:11

راه‌هاي طبيعي و موثر براي دفع مورچه‌ها از آشپزخانه

خراسان/ بهترين روش براي تميز کردن فر چيست؟
در شيشه خالي اسپري، مخلوطي از يک پيمانه نمک، يک پيمانه جوش شيرين و يک پيمانه آب تهيه کنيد و در قسمت هاي داخل فر خاموش بپاشيد و بگذاريد بماند تا کم کم کثيفي داخل آن جدا شود. سپس با پارچه مرطوب داخل فر را دستمال بکشيد.
در صورتي که احساس مي کنيد کثيفي ها کاملا از بين نرفته است مقدار جوش شيرين را اضافه کنيد.
از قسمت بالاي شيشه فر محلول را نپاشيد زيرا بين دوجداره شيشه نفوذ پيدا مي کند. براي پيشگيري مي توانيد قسمت هاي باز شيشه اي را با پارچه بپوشانيد تا مانع ورود آب شود يا اين که به جاي استفاده از آبپاش با دستمال اين کار را انجام دهيد.
چند توصيه و پيشنهاد براي تميز کردن فر
_ توجه داشته باشيد هرگز آمونياک را با ماده بي رنگ کننده مخلوط نکنيد زيرا باعث ايجاد گاز سمي مي شود.
_ يک قاشق غذاخوري مايع ظرفشويي، يک قاشق غذاخوري سرکه سفيد، يک قاشق غذاخوري پيراکسيدهيدروژن را با يک ليتر آب مخلوط کنيد و با استفاده از اسفنج و اسکاچ قسمت داخل فر را آغشته و پس از يک ساعت تميز کنيد.
_ يک پيمانه آمونياک را در ظرفي در داخل فر به مدت يک شب کامل بگذاريد و سپس روز بعد لکه ها را پاک کنيد.
_ 5 قاشق غذاخوري جوش شيرين، 3 قطره مايع ظرفشويي و 4 قاشق غذاخوري سرکه سفيد را به شکل ضماد غليظ در بياوريد و با استفاده از اسفنج داخل فر را تميز کنيد.
_ آب ليمو چربي ها را حل مي کند. براي تهيه مواد تميزکننده مقدار مساوي آب ليمو را با نمک مخلوط کنيد و روي لکه ها بماليد و پس از ۱۵ دقيقه با اسفنج تميز کنيد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :