سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرلیستی یک اصولگرا در جبهه اصلاح‌طلبان جزو عجایب خلقت است/ عارف لیست 50 نفره اصلاح‌طلبان را تکذیب کرد


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدرضا عارف رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در حاشیه مراسم 16 آذر دانشگاه صنعتی شریف در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نظرتان درباره مایل شدن اصلاح طلبان به سمت شخصیت‌های اصلاح طلبان همچون ناطق نوری و لاریجانی و مطرح کردن سرلیستی آنها چیست و آیا این حرکت هویت اصلاح طلبی را با بحران روبرو می‌کند یا خیر، اظهار داشت: مگر می‌شود یک اصولگرا سرلیست جبهه اصلاحات شود.

وی افزود: در یک مقطع زمانی ما صحبت  از ائتلاف کردیم و در این چارچوب سرلیستی یک اصولگرا ممکن بود و البته این بنده بودم که اولین بار بحث ائتلاف نسبی را مطرح کردم و طرح ما این بود که حداقل 30 نفر بین دو لیست جریان مشترک باشد و حلقه وصلی بین این دو طیف فکری شود که متاسفانه مورد استقبال قرار نگرفت.

عارف تاکید کرد: بحث مورد تاکید اصلاح طلبان این است که لیست اصلاح طلبان را فقط باید اصلاح طلبان تشکیل دهند و بحثی همچون ائتلاف دو جریان را انشاءالله در مجلس دهم و دوستانی که به نهاد قانون گذاری راه می‌یابند دنبال کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس بر این اساس که نشریه صدا منتسب به کارگزاران سازندگی در شماره اخیر خود همچنان بر لیست 50 نفره اصلاح طلبان شهر تهران تاکید کرده نظر شما در این زمینه چیست، گفت: من آن لیست را ندیده‌ام و البته ما در شورای سیاستگذاری هنوز وارد مصداق نشدیم بنابراین هیچ لیستی را در هیچ استان و شهری تائید نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا شورای سیاستگذاری بنا دارد در مورد ستادهای انتخاباتی تصمیم گیری کند، اظهار داشت: هر حوزه استانی قرار است خودش در مورد ستادهای انتخاباتی تصمیم گیری کند و اگر اختلافی بود شورای سیاستگذاری آن استان دخالت خواهد کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه کاندیدای اصلاح طلب را براساس معیارها و شاخص‌های مدنظر مشخص می‌کنیم، گفت: اگر ستادهای انتخاباتی یک حوزه به نتیجه نرسیدند شورای سیاستگذاری به مسئله ورود خواهد کرد.

عارف در پاسخ به این سوال که زمزمه‌هایی مبنی بر ائتلاف کارگزاران و طرفداران دولت مطرح است آیا این را تائید می‌کنید یا خیر تصریح کرد: کارگزاران جزو جبهه اصلاحات است و امیدواریم طرفداران دولت در خانواده اصلاحات باقی بمانند و با یک لیست در انتخابات حضور یابند.

وی در پاسخ به این سوال که اما صحبت‌های آقای عطریانفر خلاف نظر شما است گفت: این نظر فردی است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CB5E9T


ویدیو مرتبط :
بی بی سی اصلاح طلب است یا اصلاح طلبان انگلیسی اند