سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتصاب مشاور وزیر صنعت در امور معدن


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی معدن ایران ، محمد رضا نعمت زاده در حکم خود آورده است ، باتوجه به تعهد ، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر در امور معدن منصوب می شوید .
وزیر صنعت در حکم مزبور می افزاید ، امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از توانایی های موجود در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
مراسم تودیع هرمز ناصرنیا از سمت یاد شده که در پایان فعالیت سه ساله وی بود ، در روز 26 آبان ماه برگزار شد.
محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن وتجارت در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان مزبور اظهار داشت : مهندسی یک فعالیت انفرادی نیست ، باید در قالب یک کارجمعی ،شکل عملیاتی به خود بگیرد .
وی اظهار امیدواری کرد : طرح بهره برداری صحیح از معادن زیر زمینی که تاکنون در این بخش فعالیت لازم صورت نگرفته ، پیاده شود .
ایران دارای ذخایر شناسایی شده به میزان حدود 60 میلیارد تن است که سالانه حدود 400 میلیون تن از پنج هزار و 400 معدن فعال کشور استخراج می شود.
اقتصام (1) ** 1559

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مهندس محمود لیائی ، مشاور وزیر در امور فناوری و صنعت