سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرندگان کوهستان؛ معرفی بازی Real Skijump HD


پرندگان کوهستان؛ معرفی بازی Real Skijump HD

اگر اهل اسکی باشید، حتما قبول دارید که هیچ شاخه ای از آن به اندازه اسکی پرش هیجان انگیز و پرطرفدار نیست. Real Skijump HD شبیه ساز تقریبا دقیقی از این رشته ورزشی جهانیست که تجربه پرش از ترسناک ترین ارتفاعات دنیا را به صفحه نمایش موبایل شما می آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با بیش از 4 میلیون دانلود، Real Skijump یکی از موفق ترین بازی های حال حاضر اپ استور محسوب می شود که عمده موفقیتش در گرو گرافیک HD و شبیه سازی دقیق حرکات اسکی پرش بوده.

screen568x568 (1)

بازی از دید اول شخص دنبال می شود و برای تنظیم سرعت و حرکت به چپ و راست، باید از حسگر ژیروسکوپ برای کنترل کاراکتر استفاده کنید. سکوهای پرش بازی می توانند همه جا باشند؛ از یک کوهستان برفی گرفته تا یک سکوی وحشتناک خارج از جو زمین.

سرعت بازی به طرز سرسام آوری بالاست و تیم توسعه دهنده برای انتقال حس پرش، مکانیزم جالبی برای کنترل بازی در نظر گرفته. پیش از پرش باید موبایل را در دو دست خود بگیرید، سپس مثل یک اسکی باز حرفه ای دوپایتان را روی زمین محکم کنید و در لحظه مناسب، روی دو پایتان بپرید. بازی به کمک حسگر ژیروسکوپ پریدن شما را تشخیص می دهد تا واقعی ترین تجربه اسکی پرش را در بازی داشته باشید.

Real Skijump از گیم سنتر اپل هم پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید با دوستانتان به رقابت پرداخته و رکوردهایتان را برای همدیگر به نمایش بگذارید. این بازی زیبا و هیجان انگیز را می توانید به رایگان از اپ استور دریافت کنید.

Real Skijump HD Real Skijump HD قیمت : رایگان سازنده : PROPE سیستم عامل : iOS حجم : 90.9 مگابایت

برچسب‌ها:Real Skijump HDدانلود اپلیکیشن iOSدانلود بازی iOSدانلود بازی آیفون

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
معرفی بازی موبایل: Real Racing 3: مسابقات اتوموبیل رانی