سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه راه‌ اندازی شد


سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه راه‌ اندازی شد

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به واسطه شغل یا مسائل شخصی صاحب دو یا چند سیم کارت هستید و بدون شک برای استفاده از این خطوط تلفن همراه، باید نام و مشخصات خود را در سامانه ی اپراتوری که از آن اقدام به خرید کرده اید، ثبت نمائید.

در همین راستا و به گزارش خبرگزاری فارس، سامانه ای به منظور استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه راه‌ اندازی گشته که به موجب آن، تمامی مشترکان می‌ توانند با مراجعه به پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در بخش خدمات الکترونیک و یا در نشانی اینترنتی mobilecount.cra.ir به این سامانه مراجعه و از تعداد سیم‌ کارت‌ هایی که با کد ملی آنان ثبت شده است، مطلع گردند.

لطف‌اله سبوحی در رابطه با نحوه گرفتن استعلام بیان داشته: «مشترکین تلفن همراه باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در این سامانه وارد کنند. پس از ثبت اطلاعات، پیامکی برای آنها ارسال می‌شود که در آن تعداد سیم‌ کارت‌های ثبت شده با کد ملی متقاضی در هر اپراتور تلفن همراه درج شده است.»

کاربران با کسب اطلاعات دقیق در مورد خطوطی که به نام آنها ثبت شده، می توانند از هر نوع سوءاستفاده احتمالی پیشگیری نموده و یا شماره هایی که دیگر به آنها نیاز ندارند را ابطال نمایند.

قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی همچنین درباره نحوه تعیین وضعیت سیم‌ کارت‌ هایی که ممکن است بدون اطلاع مشترک به نام وی ثبت شده باشد، اظهار داشته که: «این دسته از مشترکان برای پیگیری وضعیت سیم‌ کارت های ثبت شده به نام آنان باید به دفاتر امور مشترکین اپراتور مورد نظر مراجعه کرده و  تقاضای رسیدگی را تسلیم نمایند. بدیهی است در صورت ثبت نام سیم کارت بدون درخواست متقاضی نسبت به غیر فعال کردن آن اقدام خواهد گردید.»

منبع: farsnews

برچسب‌ها:اپراتوراستعلامسازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئیلطف‌اله سبوحیمشترکین تلفن همراه

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
گزارش بیست و سی از فروش شماره های مشترکین تلفن همراه برای ارسال پیام های تبلیغاتی