ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لیست بازیکنان مد نظر گل‌محمدی هنوز به باشگاه ارائه نشده است


لیست بازیکنان مد نظر گل‌محمدی هنوز به باشگاه ارائه نشده است

مهر/ سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: لیست بازیکنان مد نظر گل‌محمدی هنوز به باشگاه ارائه نشده و آیوبل تنها بازیکن جذب شده تیم ما در فصل جاری به شمار می‌رود. علی شجاعی با اشاره به شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از باخت مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ذوب‌آهن بعد از دیدار مقابل استقلال خوزستان، روز شنبه به ریکاوری پرداخت و تمرین یکشنبه این تیم نیز تعطیل شد و بعد از آن، روز دوشنبه از سر گرفته شد.
وی افزود: تیم ما روز سه‌شنبه دو جلسه تمرینی برگزار می‌کند و پس از آن، تمرینات خود را ادامه می‌دهد تا برای دیدار آینده مقابل بندر انزلی آماده شود.
سرپرست ذوب‌آهن اصفهان درباره برنامه‌های تمرینات این تیم در تعطیلات نیم‌فصل مسابقات تصریح کرد: تعطیلات نیم‌فصل بعد از دیدار ملوان و سپاهان آغاز می‌شود و آن زمان درباره برنامه‌ریزی تمرینات و استراحت و اردوهای خود تصمیم‌گیری می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مارکو آیوبل به جمع بازیکنان تیم ما اضافه شده اما هنوز مشخص نیست که آی تی سی این بازیکن چه زمانی صادر می‌شود البته این بازیکن در دیدار مقابل ملوان بندر انزلی و سپاهان اصفهان غایب است.
شجاعی درباره اینکه چه بازیکنانی در تعطیلات نیم‌فصل به ترکیب ذوب‌آهن اضافه می‌شوند، اضافه کرد: گل‌محمدی هنوز لیست بازیکنان مد نظر خود را به باشگاه ارائه نکرده است زیرا فرصت نقل و انتقالات نیم‌فصل نخست لیگ برتر نیز از 2 تا 29 دی خواهد بود و ما فرصت لازم را برای جذب بازیکنان مورد نظر خواهیم داشت.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اولیویرا:باشگاه هیچ کدام از بازیکنان مد نظرم راجذب نکرد