انریکه: مدیران می دانند که به مهاجم نیاز داریم


مدیران بارسلونا دو هفته زمان دارد تا درخواست لوئیس انریکه مبنی بر خرید یک مهاجم جدید را عملی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای تقویت خط حمله خود روی جذب دو مهاجم اصرار دارد و در تلاش است مقدمات انتقال یکی از آنها را فراهم کند. با این حال به دلایل مختلف هنوز موفق به راضی کردن مدیران دو باشگاه سلتاویگو و ویارئال نشده است. 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا که در نشست خبری بازی فردا مقابل بیلبائو شرکت کرده بود، در همین رابطه گفت:" نمی توانم بگویم اگر موفق به جذب یک مهاجم جدید نشویم، ناامید خواهم شد البته شکی نیست که اتفاق خوبی هم نخواهد بود. باشگاه از خواسته های من مطلع است ولی در هر مذاکره ای شرایط خاصی وجود دارد. من بدون توجه به این مسائل روی کار خودم متمرکز هستم." 

بازی با بیلبائو:" مثل همه مسابقات دیگر خودمان را آماده کرده ایم. بدون لحظه ای استراحت و با تمرکز بالا. هر دو یکدیگر را به خوبی می شناسیم. برای ماندن در مناطق بالای جدول به برد در این بازی نیاز داریم همینطور اتلتیک با چنین هدفی مقابل ما قرار خواهد گرفت. من همیشه این تیم را تحسین کرده ام. اتلتیک باعث شد ما نتوانیم شش گانه را فتح کنیم و این یکی از دلایلی است که همه ما برای بازی مقابل این تیم با انگیزه تر از همیشه باشیم. دو بازی دیگر در کوپا دل ری نیز باید با یکدیگر برگزار کنیم اما من فعلا روی بازی فردا متمرکز شده ام."

عملکرد آردا و ویدال:" از آداپته شدن سریع این دو بازیکن با سبک بازی بارسا شگفت زده نشدم. در 6 ماه گذشته آنها به خوبی ایده های من را درک کرده اند؛ با این حال معتقدم هنوز 100 درصد کیفیتشان را نشان نداده اند و به مرور بهتر خواهند شد."

محروم شدن رئال و اتلتیکو از خرید بازیکن:" همان نظری را دارم که در مورد محروم شدن خودمان داشتم ولی آن را به یاد ندارم. می توانید به آرشیو خودتان رجوع کنید."

نکته های کلیدی برای موفقیت در دوران محرومیت:" نمی دانم. در این زمینه فاکتورهای زیادی موثر هستند که یکی دوتا نیستند."


ویدیو مرتبط :
مسی بهترین بازیکن و مهاجم،نیمار،براوو،انریکه هم...