بازی «هادی کاظمی» در سریال «زعفرانی»


بازی «هادی کاظمی» در سریال «زعفرانی» باشگاه خبرنگاران/ مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» این بار با حضور بازیگران جوانی چون هادی کاظمی، حسین سلیمانی و.... در لوکیشنی جدید تصویربرداری می شود.
ایرج محمدی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» در خصوص روند تصویربرداری این سریال نوروزی گفت: این مجموعه نوروزی پس از تصویر برداری در بیمارستان و دیگر فضای داخلی این روزها بخش‌های خارجی خود را در ساختمانی نیمه کاره ، خیابان و سپس در رستوران می‌گیرد.
وی در ادامه با بیان نقش آفرینی بازیگرانی چون مهدی هاشمی و مهران احمدی اظهار داشت: هادی کاظمی، حسین سلیمانی ، امیر میرآقا از بازیگران جوانی هستند که در کنار مهدی هاشمی ، مهران احمدی و دیگر بازیگران اصلی این مجموعه تلویزبونی جلوی دوربین می روند.
محمدی خاطر نشان کرد: مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» با توجه به لوکیشن‌های متعددی که دارد بازیگران بسیاری را در خود جای داده است که در ادامه به وقت خود به «زعفرانی» اضافه می شوند.
تهیه کننده سریال نوروزی «زعفرانی» بیان کرد: در هفته‌های آینده پس از فیلمبرداری در فضاهای خارجی گروه به قهوه خانه ناصر زعفرانی منتقل می شود و ادامه روزهای تصویر برداری را در یکی دیگر از لوکیشن های اصلیمان خواهیم داشت.
گفتنی است؛ «زعفرانی» داستانک‌های زیادی دارد که به گفته محمد رضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما «سریالی شاد و دلنشین است که به موضوع مهم فرزندآوری و مسئله جمعیت می‌پردازد و تاثیر و نقشی مهم در سبک زندگی ایرانی اسلامی دارد.»
این مجموعه تلویزیونی از نظر ماجراپردازی به سرنوشت یک خانواده می پردازد که در این اثر بازیگرانی از جمله مهدی هاشمی، مهران احمدی، ستاره اسکندری، نرگس محمدی و... نقش آفرینی می کنند.
سریال «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی برای شبکه دو ساخته می شود و سعید جلالی، حامد محمدی و آزاده محسنی گروه نویسندگان این سریال را تشکیل می دهند.



منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
گلچین طنز بازی های دوبرره(هادی کاظمی) در سریال برره