سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانده مرزبانی ناجا: مرز مهران فقط برای بازگشت زائران باز است/ رصد امنیتی ورود زائران


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  فرمانده مرزبانی ناجا گفت: هم‌اکنون مرز مهران یک‌طرف شده و زائران برگشتی حق تردد دارند و کسی خروج نمی‌کند.

سردار قاسم رضایی در حین بررسی وضعیت مرز مهران اظهار کرد: هم‌اکنون مرز مهران یک‌طرف شده و زائران برگشتی حق تردد دارند و کسی خروج نمی‌کند و به‌صورت ویژه ورود زائران کنترل و رصد امنیتی می‌شود.

وی بابیان اینکه خوشبختانه مرزبانی کشور دوست و برادر عراق به نحو احسن با ما همکاری داشتند افزود: با توجه به بازگشت زوار در چند روز گذشته، تخمین زده می‌شود که در سه روز آینده با حجم زیادی از جمعیت زوار که به وطن بازمی‌گردند روبرو خواهیم شد لذا از تمام زائران درخواست می‌شود، هنگام ورود به کشور با پلیس عراق همکاری کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: از زوار درخواست داریم صرفاً روزهای پنجشنبه و جمعه را برای بازگشت انتخاب نکنند، بلکه زمان بازگشت را برای جلوگیری از ازدحام به‌روزهای شنبه و یکشنبه نیز موکول کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: با عنایت به قوانین موجود از ورود و حمل اشیاء ممنوعه به کشور جلوگیری می‌شود و در این خصوص از زوار می‌خواهیم همکاری لازم را داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
واژگونی اتوبوس زائران عراقی در بازگشت به مرز مهران