«تینا پاکروان» کارگاه آموزشی برگزار می‌کند


  X  

«تینا پاکروان» کارگاه آموزشی برگزار می‌کند

مهر/ در سومین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر در پردیس ملت، فیلم‌هایی از تینا پاکروان، مریم اسمی خانی و میثم امینی به همراه کارگاه انتقال تجربیات تینا پاکروان با عنوان «از فیلم کوتاه تا فیلم بلند» روز شنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.
در ابتدای برنامه فیلم‌های کوتاه: «اینجا شهر من بود»، «باد هر وقت که بخواهد می وزد» و «قاچ» به نمایش در می آید و در بخش دوم آن کارگاه انتقال تجربیات تینا پاکروان با عنوان «از فیلم کوتاه تا فیلم بلند» برگزار می‌شود.
فیلم «اینجا شهر من بود» به کارگردانی و تهیه کنندگی تینا پاکروان، روزهای اول شروع جنگ در خرمشهر را روایت می کند. تصویربردار این فیلم را تورج اصلانی برعهده دارد و اکبر معززی، مسعود سخایی، کتایون عظیمی و مهدی صباغی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
فیلم «باد هر وقت که بخواهد می وزد» ساخته مریم اسمی خانی است و علی ابدالی، امین میری، میثاق زارع، مریم مسچیان و غزال وکیلی در این اثر بازی می کنند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک گروه فیلم سازی در حال ضبط آخرین پلان در آخرین روز فیلمبرداری هستند که دستگاه ها خراب و باعث بروز مسائلی می شود.
همچنین فیلم «قاچ» کاری از میثم امینی و اردشیر عبدالرحیمی روایت برخورد چند شخصیت در یک نقطه از شهر و اتفاقات پیرامون آن است. بازیگران این فیلم سپیده ابراهیمی، رحمان بهبودی و میلاد بافا هستند.
جلسات باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر، پاتوق آموزشی و نمایشی فیلم‌های کوتاه و مستند است که یک هفته در میان در روزهای شنبه در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود. در این سلسله جلسات علاوه بر نمایش فیلم، کارگاه‌های آموزشی فیلمسازی به صورت رایگان و برای عموم فیلمسازان جوان برپاست. شرکت در این جلسات برای عموم آزاد است.


ویدیو مرتبط :
تینا پاکروان وهنروتجربه