سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احتمال وجود رد‌پای اسرائیل در پشت پرده سقوط هواپیمای روسی واقعا جدی است


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ضاحی خلفان» معاون رئیس پلیس دبی مدعی شد احتمال اینکه اطلاعات اسرائیل در پشت پرده ساقط کردن هواپیمای روسی در ماه گذشته باشد، واقعا جدی است.

 وی در صفه توئیتر خود نوشت: «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر دیدار و بر ساخت نیروگاه هسته‌ای برای مصر توافق می‌کنند؛ آیا اطلاعات اسرائیل در پشت پرده منفجر کردن هواپیمای روسی است؟ این احتمال واقعا جدی است.

خلفان دوباره می‌پرسد: آیا اسرائیل، داعش را اداره می‌کند؟ چه کسی شش خواننده پاپ و رقاص را به مجاهد تبدیل می‌کند؛ آنهم چه مجاهدانی!

وی به حملات پاریس نیز اشاره کرد و گفت: داعش به فرانسه رسید...فلسطین نزدیکتر است؟ . همه خواهان بازداشت «اباعود» و همراهان او هستند چرا کسی به بغداد برای بازداشت «ابوبکر بغدادی» سرکرده داعش توجه نمی‌کند؟

در 31 اکتبر یک هواپیمای مسافربری ایرباس 321 خطوط هوایی روسیه در مرکز صحرای سینا در مصر سقوط کرد و تمام سرنشینان ‌آن کشته شدند.

انتهای پیام/ص


ویدیو مرتبط :
سقوط هواپیمای روسی