فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جمشید مشایخی به کمپین «من کتاب می‌خوانم» پیوست


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، استاد جمشید مشایخی نیز به کمپین ملی «من کتاب می‌خوانم» پیوست. این بازیگر ارزنده کشورمان ضمن حمایت از این حرکت ملی در راستای نشر کتاب و ترویج کتابخوانی گفت: با اینکه گهگاه کسالت دارم ولی سعی‌ام بر این است که از کتابخوانی دور نمانم و تا حد امکان در اوقات فراغت مطالعه می‌کنم.

جمشید مشایخی غزلی از دیوان حافظ را برای شنوندگان رادیو ایران خواند و به برنامه «کافه هنر» هدیه کرد.

کمپین ملی «من کتاب می‌خوانم» به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی از رادیو ایران آغاز شده و تا 25 آذر ادامه دارد.

بر اساس این گزارش شنوندگان و مخاطبان رادیو ایران می توانند یک صفحه از کتاب مورد علاقه خود را بخوانند وفایل صوتی خود را به نشانی سایت رادیو ایران www.radioiran.ir و کانال تلگرام:@radioiranir ارسال کنند.

فایل‌های صوتی هر شب در برنامه «کافه هنر» پخش می‌شود و شنوندگان می‌توانند صدای خود را بشنوند. «کافه هنر» کاری از گروه اندیشه و فرهنگ رادیو ایران از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 شب از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ثریا نیز به کمپین رحمه للعلمین پیوست