سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ابراز نگرانی پاکستان از تشدید تنش میان ایران و عربستان


پاکستان از تشدید تنش میان ایران و عربستان ابراز نگرانی کرد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزارت امور خارجه پاکستان شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه ای، از تشدید تنش میان ایران عربستان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش«انتخاب»، در این بیانیه که نسخه از آن دقایقی پیش از سوی قاضی خلیل الله سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در اختیار منابع خبری قرار گرفت، آمده است: حمله به سفارت عربستان در تهران، که خلاف موازین بین المللی است، اقدامی ناخوشایند و عمیقا مایه تاسف است.

این بیانیه می افزاید: نیروهای سیاه افراط گرایی و تروریسم می توانند از هرگونه عدم وحدت در امت اسلامی بهره برداری کنند. ما (پاکستان) خواستار حل اختلاف ها از راه های صلح آمیز هستیم و این روش را به نفع وحدت مسلمانان در شرایط پرچالش کنونی می دانیم.

عربستان سعودی شب گذشته رسما روابط دیپلماتیک خود را با جمهوری اسلامی ایران قطع کرد.

قرار است عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان روز پنجشنبه هفته جاری به اسلام آباد سفر کند.

وی قرار بود روز یکشنبه هفته جاری به اسلام آباد سفر کند اما ماجرای واکنش ها بعد از اعدام شیخ باقر النمر باعث شد عادل الجبیر سفر خود به پاکستان را به روز پنجشنبه موکول کند.


ویدیو مرتبط :
ابراز نگرانی کمیته حقوق بشر پاکستان، از تشدید حملات