فیلم/ «ناهید» دل‌سپرده در آرزوی وصل


مهر/ آنونس فیلم سینمایی «ناهید» با گفتار متن و صدای منوچهر انور رونمایی شد.
فیلم سینمایی «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی بیژن امکانیان است که آنونس آن با گفتار متنی که منوچهر انور به نگارش درآورده است و با صدای خود وی در آستانه اکران سراسری این فیلم در سینماهای کشور رونمایی شد.
این فیلم با بازی ساره بیات، پژمان بازغی و نوید محمدزاده ساخته شده و آنونس آن با هدف آشنایی مخاطبان با این اثر سینمایی منتشر شده است.
اخیراً قرارداد اکران سراسری فیلم سینمایی «ناهید» از محصولات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که توسط مؤسسه «نیکان فیلم» تهیه شده، در گروه پردیس سینمایی کوروش و سینماهای سراسر کشور امضا شده است.
پخش بین‌المللی این فیلم توسط شرکت «نوری پیکچرز» در سطح جهان انجام می‌شود و تاکنون در جشنواره‌های مختلفی به نمایش درآمده و چندین جایزه سینمایی از جمله جایزه «آینده درخشان» بخش «نوعی نگاه» در شصت و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کن» در فرانسه، جایزه ویژه هیأت داوران سی و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی و تخصصی فیلمبرداری «برادران ماناکی» در کشور مقدونیه، جایزه راجر ایبرت (منتقد فقید آمریکایی) در بخش رقابتی «کارگردانان نو» در پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «شیکاگو» در کشور آمریکا و همچنین جایزه بهترین فیلم سینمایی توسط «انجمن منتقدین فیلم فرانسه» در جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل «بوردو» در کشور فرانسه را از آن خود کرده است.
لینک تماشای ویدئو


ویدیو مرتبط :
دل برکم - ناهید