فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایشگاه نقاشی‌ که با حضور علی دایی و شجریان افتتاح شد


به گزارش خبرگزاری فارس، نمایشگاه نقاشی‌های «دنا فرخ آذری» با حضور علی دایی، علیرضا سمیع آذر، همایون شجریان، تهمینه میلانی، سیف الله پویاراد، پویا آریان پور، محمد نیک بین، بهزاد خداویسی در گالری شیرین  آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه 19 نقاشی و طراحی در فضاهای فیگوراتیو و انتزاعی به نمایش گذاشته شده است. 

علی دایی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران که از همان آغاز نمایشگاه برای دیدن آثار فرخ آذری در گالری شیرین حضور یافته بود، آثار او را  جالب توجه و تفکر برانگیز خواند و گفت: هر وقت فرصت کنم در رویدادهای هنری حاضر می‌شوم و از فکرهای نو و تثبیت نقاشان جوانی مانند خانم فرخ آذری خوشحالم.

فرخ آذری در حاشیه افتتاحیه نمایشگاهش گفت: کنش نقاشانه برایم اولویت دارد، اما اگر بخواهید در یک کلام تم آثارم را بیان کنم نقاشی‌ها به روزمرگی، تکرار و سیری ناپذیری انسان‌ها برای دست یابی به مادیات اشاره نقاشانه دارد، اما در نقطه مقابل در آثار طراحی تلاش کردم زایش، دگرگونی و تولد موجود جدید را به نمایش بگذارم.

وی افزود: هویت کاراکترهای آثارم نامشخص است. در واقع تلاش کردم تعلیقی میان انسان و حیوان بودن را در موجودی تلفیقی ارائه دهم.

این دومین نمایشگاه انفرادی  فرخ آذری است، او درباره استفاده از نمادهای معماری در آثار نقاشی گفت: معماری را بیشتر به عنوان نشانه‌ای از زندگی شهری در آثارم آوردم. در برخی از این آثار معماری نقبی به گذشته می‌زند و در جایی دیگر دورنمایی است از مادیات و وابستگی که آدم‌ها به زندگی شهری دارند.

این نمایشگاه که هفتم اسفند افتتاح شده تا 19 اسفندماه در گالری شیرین واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه ی سیزدهم، پلاک5 پذیرای علاقمندان به هنر است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/56TMTV


ویدیو مرتبط :
افتتاح فروشگاه ریبوک علی دایی با حضور ستاره ها