فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دیدار مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ با خانواده شهید «روح الله قربانی»


به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدعلی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به منظور عرض تبریک و تسلیت به خانواده‌ شهید روح الله قربانی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در منزل این شهید حضور یافت.

صمیمی با تجلیل از فداکاری‌ها و ایثارگری خانواده معظم شهدا در مسیر دفاع از کشور در برابر هجوم دشمنان، بر ضرورت حفظ و ادامه راه شهیدان تاکید کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با فداکاری‌های خود درس بزرگ ایثار را به ملت ما داده‌اند و در امتحان الهی سربلند هستند.

«روح الله قربانی» از بسیجیان «شهرک محلاتی» تهران، سه روز قبل، هنگام دفاع از حریمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، در نبرد با مزدورانِ سعودی به شهادت رسید. پیکر مطهرش روز گذشته در کنار دوست و همرزمش شهید رسول خلیلی در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دیدار مدیر کل بنیاد شهید با خانواده شهدای سین برخوار